ال‌جی روی صفحه‌نمایش‌های تاشو و شفاف کار می‌کند

صنعت نمایشگر‌های گوشی‌های‌هوشمند و تلویزیون‌ها طی چند سال اخیر با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رو‌به‌رو بوده است. از نمایشگرهای OLED گرفته تا نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر همگی جز پیشرفت‌های این صنعت به حساب می‌آیند. از همه مهم‌تر طی دو سه سال اخیر نمایشگرهای تاشو مورد توجه بسیاری از پرچم‌داران دنیای تکنولوژی قرار گرفته‌ که می‌توانند […]

صنعت نمایشگر‌های گوشی‌های‌هوشمند و تلویزیون‌ها طی چند سال اخیر با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رو‌به‌رو بوده است. از نمایشگرهای OLED گرفته تا نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر همگی جز پیشرفت‌های این صنعت به حساب می‌آیند. از همه مهم‌تر طی دو سه سال اخیر نمایشگرهای تاشو مورد توجه بسیاری از پرچم‌داران دنیای تکنولوژی قرار گرفته‌ که می‌توانند آینده‌ی این صنعت را رقم بزنند.

سامسونگ و ال‌جی دو بیش از رقبای خود در حال کار بر روی این نمایشگرها هستند؛ سامسونگ در سال 2014 و در رویداد CES از پنل تاشوی خود رونمایی کرد و قرار بر این بود که در سال 2015 اولین تلفن هوشمند با نمایشگر تاشو را به نمایش بگذارد. ال‌جی حالا پتنت جدیدی را به نام خود ثبت کرده که بر اساس آن، در سال آینده می‌توانیم شاهد اولین گوشی‌هوشمند با نمایشگری تاشو و شفاف باشیم. پتنت ال‌جی نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی‌ این شرکت نه تنها تاشو خواهد بود، بلکه برخی از قسمت‌های آن شفاف و برخی دیگر حساس به لمس می‌شود.

ال‌جی روی صفحه‌نمایش‌های تاشو و شفاف کار می‌کند

پتنت منتشر شده از سوی ال‌جی دستگاهی شبیه به کتاب را نشان می‌دهد که از نیمه تا می‌شود و کاربر می‌تواند آن را به راحتی در درون جیب خود جای دهد. سمت چپ این نمایشگر قسمت شفاش و سمت راست آن قسمت لمسی به نظر می‌آید. احتمالا در قسمت چپ این نمایشگر امکان کنترل محتوای قسمت سمت راست آن که به علت شفاف نبودن از کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود فراهم می‌آورد.

به‌هر‌حال ممکن است زمان زیادی سپری شود و پتنت ال‌جی نیز به مرحله‌ی تولید نرسد اما همین که شرکت‌های مختلف از جمله ال‌جی سعی دارند تا نوآوری را در این زمینه ایجاد کنند خود به تنهایی نشان می‌دهد که آینده‌ی روشنی در زمینه‌ی نمایشگرها خواهیم دید.

ال‌جی روی صفحه‌نمایش‌های تاشو و شفاف کار می‌کند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال