ایده جدید پاول دورف برای خرید و فروش نام های کاربری پرطرفدار در تلگرام

بنیانگذار تلگرام طی ایده جدیدی از کاربران خواسته است تا نام های کاربری پرطرفدار را در این شبکه اجتماعی همانند روش قراردادهای هوشمند NFT خرید و فروش کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،  در حالی ایده حراج نامهای تجاری پرطرفدار در تلگرام مطرح می شود که پاول دوروف توانست نام دامنه شبکه […]

بنیانگذار تلگرام طی ایده جدیدی از کاربران خواسته است تا نام های کاربری پرطرفدار را در این شبکه اجتماعی همانند روش قراردادهای هوشمند NFT خرید و فروش کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،  در حالی ایده حراج نامهای تجاری پرطرفدار در تلگرام مطرح می شود که پاول دوروف توانست نام دامنه شبکه TON را در یک حراج با موفقیت به فروش برساند. دورف می گوید به دلیل وجود هفتصد میلیون کاربر در این پیام رسان حراج نام های کاربری پرطرفدار می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند نام های کاربری گروه ها را همانند قرارداد هوشمند NFT خرید و فروش کنند.

 بنیانگذار تلگرام ایده خود را در تاریخ ۱ شهریور در گروه تلگرام شخصی خود منتشر کرد. وی خاطر نشان کرد این ایده را پس از موفقیت حراجی TON برای نام دامنه و کیف پول مطرح کرده است. به گفته دورف فناوری مشابه برای راه اندازی بازار جدید می تواند در تلگرام مورد استفاده قرار گیرد که در آن خرید و فروش آدرس های پرطرفدار انجام می شود. همچنین دیگر عناصر اکوسیستم این پلتفرم همآنند کانال ها، استیکر ها و ایموجی ها نیز می توانند وارد این بازار شوند. زبان برنامه نویسی FunC  در شبکه TON برای ماشین مجازی TON و داده های هوشمند خاص برای راه اندازی روی بلاک چین استفاده می شود. در صورت عملی کردن این ایده احتمالا همین استاندارد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال