تهدید دوروف برای اپل؛ زمان مقابله با شیاطین نزدیک است

مدیرعامل تلگرام در بیانیه خود بصورت غیر مستقیم اپل را مخاطب قرار داد و عنوان کرد زمان مبارزه با شیاطین رسیده است. دوروف که سیاست های اپ استور را ناعادلانه می داند، ادعای این شرکت در مورد بررسی اپلیکیشن ها در زمانی معادل ۲۴ ساعت را دروغ دانست. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

مدیرعامل تلگرام در بیانیه خود بصورت غیر مستقیم اپل را مخاطب قرار داد و عنوان کرد زمان مبارزه با شیاطین رسیده است. دوروف که سیاست های اپ استور را ناعادلانه می داند، ادعای این شرکت در مورد بررسی اپلیکیشن ها در زمانی معادل ۲۴ ساعت را دروغ دانست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل تلگرام با انتقاد از سیاست های اپ استور اعلام کرد بروزرسانی تلگرام که شامل ویژگی‌هایی منحصر برای هالوین بوده است، بدلیل زمان زیاد روند بررسی توسط تیم اپ استور هنوز منتشر نشده است. دوروف تهدید کرد در صورت ادامه این روند بصورت قانونی اقدام خواهد کرد.

دوروف بطور غیرمستقیم به اپل گفته است که ظاهراً یک نفر دوست ندارد ما جشن هالوین برگزار کنیم. به گفته وی بیش از یک هفته از ثبت نسخه جدید تلگرام در اپ استور می گذرد اما هنوز دسترسی به آن امکان پذیر نیست و هنوز این شرکت دلیل عدم انتشار آن را نیز اعلام نکرده است.

دوروف در ادامه گفته است: طبق ادعای اپل بررسی اپ ها تنها ۲۴ ساعت طول میکشد، اما طبق تجربه بین ۷ تا ۱۰ روز زمان نیاز است تا بروزرسانی ها در اپ استور قابل دسترسی باشد. حتی برای اپلیکیشن های کوچکتر وضعیت بدتر است. دوستانی که صاحب آنها هستند می گویند بیش از یک ماه طول می‌کشد تا کاربران فایل های رفع باگ را به اپل برسانند.

دوروف مدعی شد با اجرایی شدن قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا از سواستفاده شرکت هایی مانند اپل و گوگل جلوگیری خواهد شد. همچنین وی از دیگر توسعه دهندگان درخواست کرد تا با کمک این قانون از خود و کاربرانشان حفاظت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال