پی پال از همکاری با فیسبوک کناره گیری کرد

پی پال بطور رسمی از همکاری با فیسبوک در پروژه ارز دیجیتال لیبرا کناره گیری کرد. این در حالیست که در هفته گذشته نیز شرکت هایی نظیر ویزا، مسترکارت و برخی دیگر از این پروژه کناره گیری کردند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، پی پال دلیل خاصی را برای این کناره گیری […]

پی پال بطور رسمی از همکاری با فیسبوک در پروژه ارز دیجیتال لیبرا کناره گیری کرد. این در حالیست که در هفته گذشته نیز شرکت هایی نظیر ویزا، مسترکارت و برخی دیگر از این پروژه کناره گیری کردند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، پی پال دلیل خاصی را برای این کناره گیری مطرح نکرده است اما گفته است در حال حاضر قصد دارد تا بیشتر به پیشبرد الویت های تجاری خود بپردازد.

پی پال در مورد اهداف آینده خود گفت : این شرکت قصد دارد تا دسترسی آزاد به سرویس های مالی را برای زیر مجموعه خود فراهم کند و این به معنی کنار گذاشتن فیسبوک نیست. ما همچنان به شراکت با فیسبوک و پشتیبانی از این کمپانی در ظرفیت های متنوع ادامه خواهیم داد . فیسبوک همچنان یک شریک استراتژیک و ارزشمند برای ماست.

البته پیش از این فایننشال تایمز اعلام کرده بود که پی پال از پروژه لیبرا کناره گیری خواهد کرد و دلیل آن را نیز بررسی های نظارتی قانونی اعلام کرده بود. یکی از نگرانی های پی پال نحوه مقابله این پروژه با پولشویی بوده است که سایر شرکا نیز قبلا در مورد آن ابراز نگرانی کرده بودند. از طرفی نیز ، یکی از روسای سیاست گذاری پروژه فیسبوک در این زمینه از پی پال انتقاد کرده و گفت بود که این شرکت برای پروژه عظیمی همچون لیبرا به حد کافی ثابت قدم نیست.

اکنون تنها شرکت مانده در این پروژه شرکت ای بی است که هنوز موضع خود را در این پروژه مشخص نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال