هشدار سامانه همتا در مورد اقدام کلاهبرداران برای دریافت پول

سامانه همتا به کلیه کاربران در مورد کلاهبرداران پیامکی هشدار داد. این سامانه با بیان اینکه کلیه کاربران این سامانه نیازی به پرداخت وجه ندارند پیامک های اخیر در مورد قطع شدن آنتن کاربران موبایل را اقدام کلاهبرداران دانست. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سامانه همتا برای بار دیگر اعلام کرد پیامک های اخیر […]

سامانه همتا به کلیه کاربران در مورد کلاهبرداران پیامکی هشدار داد. این سامانه با بیان اینکه کلیه کاربران این سامانه نیازی به پرداخت وجه ندارند پیامک های اخیر در مورد قطع شدن آنتن کاربران موبایل را اقدام کلاهبرداران دانست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، سامانه همتا برای بار دیگر اعلام کرد پیامک های اخیر در مورد قطع شدن آنتن دهی گوشی کاربران در صورت عدم واریز وجه را اقدام کلاهبرداران دانست و به کاربران هشدار داد که این سامانه برای انجام فعالیت های خود وجهی دریافت نمی کند.

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه سایت های جعلی شبیه به این سامانه راه اندازی شده، هدف کلاهبرداران از این کار را سوء استفاده های مالی عنوان کرد. در این سایت ها با اقدامات فیشینگ اطلاعات مالی کاربران ربوده شده و از این اطلاعات برای خالی کردن حساب کاربران استفاده می شود. زارعیان به کاربران هشدار داد که کلیه پیام هیا این شرکت با سرشماره HAMTA با حروف بزرگ ارسال خواهد شد. بدین ترتیب پیام های دیگر با شماره های ارسالی متنوع باید نادیده گرفته شود.

در پیامک های جعلی ارسالی لینک سایت های ساختگی گنجانده شده که کاربر را به سایت های مورد منظر هدایت کرده و بدین ترتیب با وارد کردن اطلاعات بانکی توسط کاربر این اطلاعات به سرعت به سرقت می روند. کاربران در صورت مشاهده موراد این چنینی می توانند به درگاه اینترنتی پلیس فتا مراجعه کرده و در بخش گزارش های مردمی موارد را ثبت کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال