پپسی گوشی هوشمند اندرویدی می‌سازد؛ Pepsi P1

چند روز قبل شایعات نسبتاً مشکوکی مبنی بر این مسئله که رقیب دیرینه شرکت کوکاکولا یعنی پپسی قصد تولید گوشی‌هوشمند اختصاصی خود را دارد، منتشر شد. از آنجایی این شایعه قدری عجیب‌وغریب به نظر می‌آمد باور آن دشوار بود تا اینکه مشخص شد شایعات درز پیدا کرده واقعاً حقیقت دارند. این شرکت در گفتگو با […]

چند روز قبل شایعات نسبتاً مشکوکی مبنی بر این مسئله که رقیب دیرینه شرکت کوکاکولا یعنی پپسی قصد تولید گوشی‌هوشمند اختصاصی خود را دارد، منتشر شد. از آنجایی این شایعه قدری عجیب‌وغریب به نظر می‌آمد باور آن دشوار بود تا اینکه مشخص شد شایعات درز پیدا کرده واقعاً حقیقت دارند. این شرکت در گفتگو با خبرگزاری رویترز تأیید کرده است که قصد تولید تلفن همراه را دارد.

با این حال پیش از اینکه در خصوص این ایده شرکت پپسی خیلی شگفت‌زده شوید باید گفت این مسئله آن‌قدرها هم عجیب و غریب نیست. در واقع شرکت پپسی صرفاً قرارداد صدور مجوزی را امضا کرده که طبق آن به‌صورت رسمی به شرکای تجاری خود اجازه داده است تا از نام تجاری این شرکت در بازار تلفن‌های همراه و لوازم جانبی استفاده نمایند. مسلماً این کار بسیار قابل‌قبول‌تر از این است که پپسی خود عملاً دست به تولید و طراحی تلفن‌های همراه بزند.

سخنگوی پپسی چنین اظهار داشته است که: ” در حال حاضر تنها در چین قابل استفاده بوده و در تلاش هستیم تا آخرین محصولات و دستاوردهای پپسی را در سطح جهانی توزیع کنیم. این محصولات شامل پوشاک و لوازم دیگر خواهد بود.” متاسفانه چنین به نظر می‌رسد که تلفن‌های همراه پپسی تنها در چین قابل دسترسی خواهند بود؛ زیرا فعلاً از تعداد افرادی که تمایل خواهند داشت این‌چنین گوشی را تهیه کنند، مطمئن نیستیم.”

Pepsi-P1-specs-leak

در مورد مشخصات فنی این گوشی، شرکت پپسی هیچ‌گونه جزئیاتی را اعلام نکرده اما طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده است، گفته می‌شود که گوشی پپسی که احتمالاً Pepsi P1 نام داشته باشد، مجهز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول ‌اچ‌دی، پردازنده MT6592 شرکت مدیاتک و همچنین حافظه رم 2 گیگابایتی خواهد بود. در این شایعات این‌گونه آمده که P1 از یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در پشت گوشی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و همچنین یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی را اجرا خواهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال