انجام تراکنش های زیر 100 هزار تومان بدون نیاز به رمز دوم پویا

بانک مرکزی در راستای فعال سازی رمز دوم پویا و جلوگیری از فیشینگ همچنین تلاش برای آشنایی مردم با فرهنگ استفاده از رمز دوم پویا اعلام کرد تمامی تراکنش های زیر صد هزار تومان در طی 24 ساعت بدون استفاده از رمز دوم پویا انجام خواهد شد. از این رو بخش اول این طرح از […]

بانک مرکزی در راستای فعال سازی رمز دوم پویا و جلوگیری از فیشینگ همچنین تلاش برای آشنایی مردم با فرهنگ استفاده از رمز دوم پویا اعلام کرد تمامی تراکنش های زیر صد هزار تومان در طی 24 ساعت بدون استفاده از رمز دوم پویا انجام خواهد شد. از این رو بخش اول این طرح از امروز آغاز شده و کلیه کاربران دو بانک ملت و پارسیان از رمز دوم ارسال شده بصورت پیامک استفاده خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، کاربران میتوانند کلیه تراکنش های زیر یکصد هزار تومان در طول 24 ساعت را بدون استفاده از رمز دوم پویا انجام دهند. این تراکنش ها شامل خرید از استارت آپ ها و خریدهای خرد بهمراه پرداخت قبوض است که جمع این مبالغ در طول 24 ساعت مبلغی زیر 100 هزار تومان خواهد شد. بدین ترتیب کاربران در عملیات پرداخت راحت تر خواهند بود. همچنین مشکلات این طرح هر چه زودتر پیدا و رفع خواهد شد.

البته این اقدام بانک مرکزی برای مدت کوتاهی انجام خواهد شد زیرا بسیاری از بانک ها زیر بار مسئولیت فیشینگ مبالغ زیر صد هزار تومان نیز نخواهند رفت. بنظر میرسد این اقدام تا نوروز سال 99 خواهد بود و پس از آن کلیه کاربران ملزم هستند تا در تمامی تراکنش ها از رمز دوم پویا استفاده کنند. تغییرات در اجرای این طرح به کاربران فرصت میدهد تا مدتی دیگر از رمزهای ایستای خود استفاده کنند اما کلیه بانک ها موظف هستند تا هر چه سریع تر به سامانه هریم (ارسال پیامکی رمز دوم پویا) متصل شده و درگاههای پرداخت اینترنتی و غیر حضوری را برای کاربران فعال کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال