پریسکوپ با پشتیبانی از ویدئوی 360 درجه برای اندروید به‌روزرسانی شد

کاربران iOS پریسکوب ماه گذشته از دسترسی به قابلیت ویدئوی 360 درجه بهره‎مند شدند که به کاربر اجازه می‎دهد به صورت زنده ویدئوهای خود را پخش و کل محیط اطراف خود را به اشتراک‎ بگذارد. از این هفته، کاربران اندرویدی نیز قادر به استفاده از همین قابلیت در دستگاه‎های خود خواهند بود. طراحان اپ پریسکوپ […]

کاربران iOS پریسکوب ماه گذشته از دسترسی به قابلیت ویدئوی 360 درجه بهره‎مند شدند که به کاربر اجازه می‎دهد به صورت زنده ویدئوهای خود را پخش و کل محیط اطراف خود را به اشتراک‎ بگذارد. از این هفته، کاربران اندرویدی نیز قادر به استفاده از همین قابلیت در دستگاه‎های خود خواهند بود. طراحان اپ پریسکوپ اعلام کرده‎اند که ویدئوهای زنده‎ی 360 درجه با نشان “Live 360” علامت‎گذاری می‎شوند، بنابراین هر زمان بر روی توئیتر یا پریسکوپ یک ویدئوی 360 درجه مشاهده می‎کنید، حال قادر به تغییر زاویه‎ی دید خواهید بود.

بایستی اشاره کنیم که امکان پشتیبانی از این قابلیت در iOS با دوربین Insta360 Nano صورت می‎گیرد در حالی‎که در اندروید قابلیت پخش زنده ویدئوهای 360 در پریسکوپ به صورت بومی در دوربین Insta360 Air ادغام شده است.

اگر قصد دارید محتوای ویدئویی 360 درجه‎ای را بر روی دستگاه iOS خود مشاهده کنید، مرورگر سافاری انتخاب خوبی نیست چون از این امکان پشتیبانی نمی‎کند. هم‎چنین، برای استفاده از این قابلیت به یک دوربین سازگار همانند با Ricoh Theta S یا Orah 4i نیاز خواهید داشت.

علاوه بر این، برای شروع پخش ویدئوی 360 درجه، بایستی به آخرین نسخه‎ی اندروید یا iOS پریسکوپ به‎روزرسانی کنید. هر دو اپ به زودی بایستی در اپ‎استور و گوگل‎پلی قرار گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال