ویدئوهای 360 درجه زنده پریسکوپ در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

امکان انتشار ویدئوهای 360 درجه قابلیت جدیدی نیست. در حقیقت، اکثر پلت‎فرم‎های ویدئویی چنین قابلیتی را ارائه می‎دهند، ولی توانایی استریم زنده‎ی چنین ویدئوهایی هنوز به صورت گسترده دیده نمی‎شود. یوتیوب سال گذشته و پلت‎فرم پریسکوپ توئیتر چنین قابلیتی را به اجرا گذاشتند. گرچه در رابطه با پریسکوب، توئیتر این عملکرد را تنها در اختیار […]

امکان انتشار ویدئوهای 360 درجه قابلیت جدیدی نیست. در حقیقت، اکثر پلت‎فرم‎های ویدئویی چنین قابلیتی را ارائه می‎دهند، ولی توانایی استریم زنده‎ی چنین ویدئوهایی هنوز به صورت گسترده دیده نمی‎شود. یوتیوب سال گذشته و پلت‎فرم پریسکوپ توئیتر چنین قابلیتی را به اجرا گذاشتند.

گرچه در رابطه با پریسکوب، توئیتر این عملکرد را تنها در اختیار کاربران منتخب قرار داد. این خبر بایستی جای خوشحالی داشته باشد که حال توئیتر تصمیم گرفته است تمامی کاربران پریسکوپ بتوانند از قابلیت استریم ویدئوهای زنده 360 درجه بهره‎مند شوند.

بایستی خاطرنشان کنیم که براساس خبر منتشر شده توسط وب‎سایت پریسکوپ این قابلیت تنها در اختیار کاربران iOS قرار دارد تا به نوعی هنوز محدودیت پابرجا باشد. آن‎ها اعلام کرده‎اند که در حال حاضر ارائه‎ی این به‎روزرسانی را برای کاربران اندروید مد نظر ندارند، اما به نظر ما بعید است که این قابلیت در آینده‎ای نزدیک در اختیار اپ اندروید این پلت‎فرم نیز قرار نگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال