اطلاعات شخصی 774 هزار مهاجر توسط دولت استرالیا افشا شد

دولت استرالیا بطور ناخواسته اطلاعات شخصی مربوط به 774 هزار مهاجر این کشور را افشا کرده است. این اتفاق از طریق پلتفرم SkillsSelect انجام گرفته که به منظور ثبت نام متقاضیان و اعلام نتایج درخواست راه اندازی شده بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Engadget، وزارت داخلی استرالیا […]

دولت استرالیا بطور ناخواسته اطلاعات شخصی مربوط به 774 هزار مهاجر این کشور را افشا کرده است. این اتفاق از طریق پلتفرم SkillsSelect انجام گرفته که به منظور ثبت نام متقاضیان و اعلام نتایج درخواست راه اندازی شده بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از Engadget، وزارت داخلی استرالیا از افشای اطلاعات مربوط 774 هزار متقاضی مهاجرت در این کشور خبر داد. پلتفرم SkillsSelect که توسط دولت این کشور راه اندازی شده اطلاعات مربوط به مهاجران را ثبت و جمع آوری و نتایج درخواست ها را نیز به آنها اطلاع رسانی می کرده است. در اتفاق بسیاری از اطلاعات شخصی متقاضیان مهاجرت منتشر شده است.

البته وزارت خانه مسئول به سرعت آن را از دسترس خارج و اکنون در وضعیت سرویس نگهداری می شود. در این پلتفرم اطلاعاتی نظیر سن، کشور تولد، وضعیت تاهل، صلاحیت و نتیجه نهایی درخواست قرار داشته و افراد به راحتی می توانستند به این اطلاعات دست پیدا کنند. با انتشار این خبر دولت استرالیا موظف است تا مشکل پیش آمده را به کمیسیون حریم خصوصی و همچنینی به 774 هزار متقاضی مهاجرت اطلاع دهد. وضعیتی که دولت استرالیا را با چالش مواجه کرده است. پیش از این مقامات این کشور از شهروندان خواسته بودند تا برنامه های مربوط به پایش بیماری کرونا را نصب کنند که با این وجود متقاعد کردن افراد در حفظ حریم خصوصی در این برنامه بسیار سخت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال