ترغیب کاربران اپل به خریدن گوشی تاشو در ویدیو تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ ۴

سامسونگ برای معرفی گوشی تاشو زد فلیپ ۴ یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرد که در آن کاربران را با جمله زمان خروج از حصار به خرید گوشی های تاشو ترغیب می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی با هدف ترغیب افرادی که بین خریدن گوشی های سامسونگ و […]

سامسونگ برای معرفی گوشی تاشو زد فلیپ ۴ یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرد که در آن کاربران را با جمله زمان خروج از حصار به خرید گوشی های تاشو ترغیب می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی با هدف ترغیب افرادی که بین خریدن گوشی های سامسونگ و اپل تردید دارند، منتشر کرده است. در این تبلیغ به نوعی گوشی های آیفون به سخره گرفته می شوند. در این ویدیو که قرار است گوشی زد فلیپ ۴ را تبلیغ کند، گوشی های با طراحی سنتی مانند آیفون را که چیز جدیدی برای ارائه به مشتریان ندارند مورد هدف قرار داده و به سخره می گیرد.

در این تبلیغ زیرنویس های با عنوان خروج از حصار و کهکشان در انتظار شماست دیده می‌شود که به نوعی به نام محصولات این شرکت از قبیل گوشی، لپ تاپ و تبلت و هدفون اشاره دارد.

در این تبلیغ علاوه بر تمسخر نسبت به طراحی تکراری و خسته کننده اپل تلاش شد تا طراحی جدید گلکسی زد فلیپ به عنوان گوشی تاشو مورد توجه قرار بگیرد. البته طراحی گوشی های تاشو ممکن است برای برخی افراد خوشایند. نباید و آنها گوشی های مستطیلی شکل را ترجیح دهند. بخصوص که برای داشتن گوشی تاشو باید با برخی محدودیت ها مانند دوربین و باتری گوشی کنار آمد.