پتال مپس و پتال داکس؛ سرویس های نقشه و مسیریاب هواوی

هواوی در رویداد آنلاین روز گذشته، گوشی های مربوط به خانواده میت 40 را معرفی کرد. علاوه بر آن سرویس های جدیدی نیز معرفی شد. این سرویس ها شامل پتال مپس به عنوان جایگزین گوگل مپس و پتال داکس بودند. پتال داکس سرویسی برای نمایش و ویرایش اسناد است و همچنین پتال سرچ نیز با […]

هواوی در رویداد آنلاین روز گذشته، گوشی های مربوط به خانواده میت 40 را معرفی کرد. علاوه بر آن سرویس های جدیدی نیز معرفی شد. این سرویس ها شامل پتال مپس به عنوان جایگزین گوگل مپس و پتال داکس بودند. پتال داکس سرویسی برای نمایش و ویرایش اسناد است و همچنین پتال سرچ نیز با قابلیت جدید رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید پتال مپس به زودی به فروشگاه اپ گالری این شرکت اضافه خواهد شد. این سرویس با پشتیبانی از چندین زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و چینی در بیش از ۱۴۰ کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 اپلیکیشن پتال مپس به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه خواهد شد و کاربران می توانند از آن در دو حالت پیاده روی و یا حالت استفاده از وسایل نقلیه استفاده کنند. از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن مدیریت آن برای بزرگنمایی و کوچک نمایی و یا سوئیچ کردن بین ناوبری و نقشه است. این اپلیکیشن از ژست های حرکتی به نام air gestures نیز پشتیبانی خواهد کرد. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی مکان های مورد نظر را ذخیره کرده و داده های آن ها نیز به صورت سراسری رمزگذاری خواهند شد.

سرویس دیگر هواوی به نام پتال سرچ (Petal Search) به روز رسانی شده و با قابلیت های جدید عرضه خواهد شد. در این سرویس علاوه بر جستجوی متنی و صوتی، جستجوی تصویری نیز وجود خواهد داشت. بنابراین کاربران با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود می توانند اطلاعات مناسب را از طریق پتال سرچ دریافت کنند. در حال حاضر این سرویس از جستجوی تصاویر افراد، حیوانات، مکان های دیدنی و مواد غذایی پشتیبانی کرده و همچنین جستجوی گیاهان نیز به زودی به آن اضافه می‌شود.

سرویس دیگر هواوی به نام (Huawei Docs) مربوط به اسنادی مانند فایل های ورد، اکسل و pdf خواهد بود که از طریق آن ویرایش فرمت های مختلف فایل ها امکانپدیر می شود. در این سرویس از ۵۰ فرمت مختلف پشتیبانی شده، همچنین امکان همگام سازی فضای ابری و استفاده از آن توسط چند کاربر وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال