گوشی هایی با دوربین های ۴ گانه محبوبترین گوشی نزد کاربران

آژانس تحقیقاتی Omdia اعلام کرد گوشی های با دوربین چهارگانه بیشترین محبوبیت را در بین کاربران گوشی‌های هوشمند نسبت به انواع مختلف دیگر دارند. آمارهای آژانس تحقیقاتی Omdia نشان می‌دهد هر چه تعداد لنزها و حسگرها در گوشی‌های هوشمند بالاتر باشد میزان محبوبیت آن در بین کاربران افزایش خواهد یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، […]

آژانس تحقیقاتی Omdia اعلام کرد گوشی های با دوربین چهارگانه بیشترین محبوبیت را در بین کاربران گوشی‌های هوشمند نسبت به انواع مختلف دیگر دارند. آمارهای آژانس تحقیقاتی Omdia نشان می‌دهد هر چه تعداد لنزها و حسگرها در گوشی‌های هوشمند بالاتر باشد میزان محبوبیت آن در بین کاربران افزایش خواهد یافت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در حال حاضر تمامی گوشی های هوشمند تولید شده با دوربین های چندگانه معرفی می شوند و استفاده از لنزها و حسگرهای متعدد و امکان تصویربرداری با کیفیت بالا دیگر یک مزیت رقابتی محسوب نمی‌شود.

گزارش‌های منتشر شده توسط Omdia نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۸ تاکنون تمامی گوشی های هوشمند با دوربین‌های چهارگانه عرضه شده اند و تاکنون هیچ گوشی هوشمند با دوربین تکی عرضه نشده است.

در تمامی گوشی های هوشمند با دوربین های چهارگانه از دوربین های فوق عریض استفاده کرده و یا در برخی از آنها حسگرهای مایکرو و تشخیص عمق نیز به حسگرهای اصلی اضافه شده است. برخی شرکت‌ها مانند ریلمی نیز به طور کامل اعرضه گوشی تک دوربین را متوقف کرده اند.

در میان شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند تنها شرکت اپل است که در سال میلادی کنونی هیچ گوشی با دوربین چهارگانه به بازار عرضه نکرده است. علاوه بر آن آیفون SE2020 را نیز با دوربین تکی رونمایی شده است. از طرفی دیگر ۸۰ درصد گوشی‌های ساخته شده شیائومی با دوربین های چندگانه و یا بیش از یک دوربین بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال