عکس هایی از اندروید 11 و تغییرات مربوط به آن افشا شد

اسکرین شات هایی از اندروید 11 منتشر شد که تغییرات این سیستم عامل را در بخش های مختلفی مشخص کرده است. این تغییرات شامل تغییر منوی دکمه پاور و همچنین افزودن کیف پولی جدید و منوی مربوط به خانه های هوشمند خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مهمترین تغییر گوگل در اندروید 11 […]

اسکرین شات هایی از اندروید 11 منتشر شد که تغییرات این سیستم عامل را در بخش های مختلفی مشخص کرده است. این تغییرات شامل تغییر منوی دکمه پاور و همچنین افزودن کیف پولی جدید و منوی مربوط به خانه های هوشمند خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مهمترین تغییر گوگل در اندروید 11 تغییر ساختار دکمه پاور است که در کنار خاموش و روشن کردن گوشی می تواند کارهای دیگری نیز انجام دهد. تغییرات این منو در اندروید 11 شامل اضافه کردن میانبرهایی است که به برخی از قابلیت های مهم سیستم عامل دسترسی خواهد داشت. یکی از این میانبرها دسترسی سریع به انواع روش های پرداخت و کیف پول است. در این منو میانبرهایی نیز برای کنترل وسائل خانه هوشمند به چشم می خورد.

در عکش های فاش دهش که تغییرات نهایی دکمه پاور اندروید  نشان داده شده است، منوی پاور به دو بخش تقسیم شده است. در قسمت بالا گزینه Emergency و Power off به چشم می خورد. اما در قسمت پائین Quick Controls اضافه شده است. همچنین در میان Quick Controls و قسمت بالا کیف پول انروید قرار داده شده است. وجود تمامی گزینه ها در منوی پاور این بخش را بسیار شلوغ کرده است. اما پرکاربرد است زیرا کاربر می تواند به راحتی به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشد. در قسمت مربوط به کنترل خانه هوشمند نیز بطور کامل مشخص شده که کدام یک از لوازم خانه از طریق گوشی اندرویدی قابل کنترل است. مواردی چون دوربین مداربسته، دستگاه گرمایی، قفل در و لامپ از موارد موجود در منو هستند. هنوز مشخص نیست که این بخش حاصل ادغام با گوگل هوم Google Home است یا بصورت مستقل کار می کند. اما اگر بصورت مستقل باشد میتوان گزینه های دیگری را نیز به آن اضافه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال