تصاویر گوشی هوشمند پیکسل ۵ گوگل منتشر شد

تصاویر مربوط به گوشی پیکسل ۵ گوگل منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در پنل پشتی خود از دوربین دوگانه مربعی شکل استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این مشخصات سخت افزاری بسیاری برای گوگل پیکسل ۵ منتشر شده بود. اکنون به نظر می‌رسد از طریق تصاویر […]

تصاویر مربوط به گوشی پیکسل ۵ گوگل منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در پنل پشتی خود از دوربین دوگانه مربعی شکل استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این مشخصات سخت افزاری بسیاری برای گوگل پیکسل ۵ منتشر شده بود. اکنون به نظر می‌رسد از طریق تصاویر رندر شده از این گوشی می توان با طراحی این محصول بیشتر آشنا شد.

گوشی گوگل پیکسل ۵ یک گوشی میان رده نسبتاً ارزان قیمت برای کاربرانی محسوب می‌شود که به دنبال گوشی های اقتصادی هستند. در این تصاویر مشخص شده که ظاهر پیکسل ۵ با تغییرات بسیار جزئی کاملاً به پیکسل ۴ شباهت دارد. تنها تفاوت مربوط به حسگر اثر انگشت است که در پیکسل 5 در پنل پشتی قرار گرفته و در مدل‌های قبلی وجود نداشته است. همچنین در گوشی جدید ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی طرحی شبیه مربع دارد که برآمدگی آن مشخص است .

گوشی پیکسل ۵ گوگل از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و فناوری 5G بهره برده و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز در آن تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی ۵.۷ اینچ خواهد بود و دوربین سلفی نیز در بالای نمایشگر و درون حفره قرار داده شده است. مشخصات دوربین های اصلی در این گوشی هنوز مشخص نشده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به استاندارد IP68 اشاره کرد که این محصول را در برابر آب و ذرات گرد و غبار محافظت خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال