اسپیس ایکس تصاویری از موشک فالکون 9 بر روی سکوی پرتاب منتشر کرده است

شرکت اسپیس ایکس با انتشار تصاویری از قرار گیری موشک فالکون 9 در سکوی پرتاب از نزدیک شدن این رویداد بزرگ خبر داد. قرار است تا چند روز آینده کپسول دراگون دارای سرنشین از طریق موشک فالکون 9 به فضا پرتاب شود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری مجله خبری تکنا، اسپیس ایکس با […]

شرکت اسپیس ایکس با انتشار تصاویری از قرار گیری موشک فالکون 9 در سکوی پرتاب از نزدیک شدن این رویداد بزرگ خبر داد. قرار است تا چند روز آینده کپسول دراگون دارای سرنشین از طریق موشک فالکون 9 به فضا پرتاب شود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری مجله خبری تکنا، اسپیس ایکس با انتشار تصاویری از موشک فالکون، خود را یک قدم نزدیک تر به اهداف آینده نشان داد. مامورین فضایی این شرکت همراه با یک سرنشین و توسط کپسول دراگون انجام خواهد شد. اکنون موشک فالکون 9 در مرکز فضایی کندی ناسا در آمریکا در سکوی پرتاب 39A آماده پرتاب است. برنامه ریزی های پیش از این برای ماموریت ناسا طی بیاینه های مختلف اطلاع رسانی شده بود.

دو فضانورد ناسا به نام های باب بهنکن (Bob Behnken) و داگلاس هارلی (Douglas Hurley) در این ماموریت با کپسوا دراگون اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی ارسال خواهند شد. ماموریت دمو- 2 (Demo-2) اسپیس ایکس نخستین تجربه این شرکت در ارسال فضانورد به ایستگاه بین المللی است و به نوعی اعتماد به کپسوا دراگون به حساب می آید. در صورت موفقیت در این ماموریت کپسول اسپیس ایکس آمادگی خود را نشان خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال