تصاویری از هواوی واچ GT 2 همراه با سیستم عامل اختصاصی فاش شد

تصاویر جدیدی از هواوی واچ GT 2 قبل از موعد مقرر منتشر شد. قرار بود هواوی از این ساعت در مراسم سخت افزاری پیش روی خود رونمایی کند. این ساعت که قرار است در مراسم ویژه هواوی معرفی شود ، تغییرات چندانی از نظر ظاهری نداشته است. تنها تغییرات آن مربوط به سخت افزار بوده […]

تصاویر جدیدی از هواوی واچ GT 2 قبل از موعد مقرر منتشر شد. قرار بود هواوی از این ساعت در مراسم سخت افزاری پیش روی خود رونمایی کند.

این ساعت که قرار است در مراسم ویژه هواوی معرفی شود ، تغییرات چندانی از نظر ظاهری نداشته است. تنها تغییرات آن مربوط به سخت افزار بوده است. اما احتمال میرود که این ساعت اولین دستگاه هواوی با سیستم عامل اختصاصی این شرکت به نام  هارمونی OS باشد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، هواوی واچ GT 2 با طراحی ۲ دکمه‌ای و حسگر ضربان ‌سنج عرضه خواهد شد. Evleaks یکی از افرادی که در افشای خبرهای حوزه فناوری قابل اعتماد است ، عکس هایی از این ساعت را در حساب کاربری خود منتشر کرد. عکس های منتشر شده نشان میدهد که این محصول در رنگ‌ها و بند‌های مختلف عرضه خواهد شد.

مدل های این ساعت با بندهای پلاستیکی عرضه شده است. اما هواوی برای دو رنگ طلایی و مشکی بندهای فلزی در نظر گرفته است. و همچنین در مدل مشکی با بند فلزی از حاشیه نمایشگر نیز استفاده شده است.

مراسم معرفی هواوی در تاریخ 28 شهریور انجام خواهد شد. در این مراسم علاوه بر معرفی سری گوشی‌های میت ۳۰ از هواوی واچ GT 2 نیز رونمایی خواهد شد. قیمت این ساعت هنوز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال