تصاویر مربوط به کوه لباس های دور ریخته شده در شیلی از فضا قابل مشاهده است

اخیرا اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره ای متعلق به SkyFi تصاویری از لباس های دور ریخته شده در صحرای آتاکاما در شیلی به ثبت رساند که نشان می دهد این کوه لباس از فضا نیز قابل مشاهده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لباس های دور ریخته شده در شمال شیلی سالانه ۳۹ هزار […]

اخیرا اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره ای متعلق به SkyFi تصاویری از لباس های دور ریخته شده در صحرای آتاکاما در شیلی به ثبت رساند که نشان می دهد این کوه لباس از فضا نیز قابل مشاهده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لباس های دور ریخته شده در شمال شیلی سالانه ۳۹ هزار تن رشد می کند. تصاویر مربوط به این لباس ها اخیرا ثبت شده و طبق محاسبات انجام شده سالانه ۹۲ میلیون تن زباله در این منطقه تولید میشود.

این تصاویر که به تازگی در وبسایت SkiFi منتشر شده است میزان بزرگی این کوه لباس را در مقایسه با شهر مجاور آن نشان می دهد که علاوه بر آن مشکل ایجاد شده نیز تا چه اندازه واقعی است.

همراه با این تصویر توضیحاتی نیز ارائه شده است. SkyFi در این باره گفته است: این تصویر واقعیت را در معرض دید قرار داده است. حتی انبوه این لباس ها از فضا نیز دیده می‌شود. به نظر می رسد باید برای تغییر در صنعت مد فکری کرد. پیش از این نیز خبرگزاری فرانسه اعلام کرده بود لباس های رها شده در صحرای آتاکاما محصولات چین و بنگلادش است که در ایالات متحده، اروپا و آسیا به فروش می رسند. طبق اعلام این خبرگزاری میزان لباس وارد شده به این مناطق سالانه ۵۹ هزار تن است.

برخی از این لباس ها توسط تاجران شیلی خریداری شده و برخی نیز توسط قاچاقچیان لباس به مناطق دیگر منتقل میشوند. البته همچنان رشد این کوه لباس در هر سال ۳۹ هزار تن است. یکی از شرکت هایی که از لباس های دور ریخته شده برای برای ساخت صفحات عایق استفاده می کند اعلام کرد این لباس ها برای استفاده مناسب نیستند. زیرا زیست تخریب پذیر نبوده و حاوی مواد شیمیایی در بافت خود هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال