این قاب محافظ آیفون 6 قادر است سیگار شما را روشن کند!

ZVE نام شرکتی است که قاب‌های محافظ آیفون و همچنین پاور بانک تولید می‌کند. این شرکت به‌تازگی دست به تولید یک قاب محافظ آیفون زده که مسلماً یکی از جالب‌ترین و خاص‌ترین قاب‌های محافظ بازار خواهد بود. این قاب که یک محافظ چندمنظوره ضد شوک است، از یک روشن‌کننده سیگار داخلی، درب بازکن بطری و […]

ZVE نام شرکتی است که قاب‌های محافظ آیفون و همچنین پاور بانک تولید می‌کند. این شرکت به‌تازگی دست به تولید یک قاب محافظ آیفون زده که مسلماً یکی از جالب‌ترین و خاص‌ترین قاب‌های محافظ بازار خواهد بود. این قاب که یک محافظ چندمنظوره ضد شوک است، از یک روشن‌کننده سیگار داخلی، درب بازکن بطری و همچنین درگاه نصب سه‌پایه دوربین برخوردار است. گفتنی است که با هر بار شارژ قاب از طریق درگاه یو اس بی گوشی قادر خواهید بود تا 250 سیگار را روشن کنید.

این قاب جالب را می‌توان روی فرمان دوچرخه نصب کرده و بدین صورت از طریق آیفون و برنامه نقشه‌خوان آن اقدام به مسیریابی کرد.

ZVE اذعان کرده است که هدف و مأموریت این شرکت روی خلق و ایجاد وسایل برای زندگی دیجیتالی راحت و آسان افراد مدرن است و به نظر می‌رسد که حداقل با این محصول جذاب خود تا حدودی به هدف خود دست یافته است.

با وجود این که نمونه‌های مشابه بسیاری را در بازار می‌توان یافت؛ اما این قاب ZVE در نوع خود تک بوده و توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و به‌عنوان یک قاب خوب با شرکتی خوش‌سابقه در بازار فروخته شده و همچنین در بررسی‌های متعددی که روی آن انجام گرفته است، نتایج خوبی را از خود به‌جا گذاشته است.

ذیلا می‌توانید تصاویر مربوط به سایر کاربردهای این قاب محافظ خارق‌العاده را مشاهده نمایید.

Screen-Shot-2015-10-27-at-12.18.10 Screen-Shot-2015-10-27-at-12.16.57 Screen-Shot-2015-10-27-at-12.16.37 Screen-Shot-2015-10-27-at-12.16.19

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال