دکمه لایک از Pinterest حذف می‎شود

بدون شک تمامی وب‎سایت‎ها امروزه از دکمه‎ی لایک استفاده می‎کنند تا کاربران بتوانند توسط آن به سرعت قدردانی خود را نسبت به یک پست یا سوژه‎ای که در محیط آنلاین می‎بینند، نشان دهند. گرچه سرویس مشهور و محبوب Pinterest به نظر می‎رسد در اقدامی جالب تصمیم به حذف این قابلیت از وب‎سایت خود گرفته است. […]

بدون شک تمامی وب‎سایت‎ها امروزه از دکمه‎ی لایک استفاده می‎کنند تا کاربران بتوانند توسط آن به سرعت قدردانی خود را نسبت به یک پست یا سوژه‎ای که در محیط آنلاین می‎بینند، نشان دهند. گرچه سرویس مشهور و محبوب Pinterest به نظر می‎رسد در اقدامی جالب تصمیم به حذف این قابلیت از وب‎سایت خود گرفته است.

براساس اعلام Pinterest، به نظر می‎رسد یکی از دلایلی که این قابلیت حذف شده است به این علت باشد که آن‎ها می‎گویند کاربران دکمه‎های ذخیره‎سازی و لایک را اشتباه می‎گرفتند، به شکلی که لایک کردن یک سنجاق به سادگی نشان از علاقه‎ یا قدردانی او دارد اما ذخیره‎سازی یک سنجاق چیزی را نشان می‎دهد که کاربر در آینده بتواند در آینده به آن رجوع کند.

در اظهارنظری که به وب‎سایت Recode فرستاده شده هم‎چنین اشاره شده که Pinterest می‎خواسته است با این اقدام خود را از رقبایی مانند فیس‎بوک و اینستاگرام متمایز کند. در این خبر آماده است “در حالی‎که سایر شرکت‎ها از شما می‎خواهند در یک دنیای مجازی زندگی کنید، Pinterest افراد را تشویق به زندگی در دنیای واقعی می‎کند. ما می‎خواهیم بگوییم خودتان باشید نه سلفی‎هایتان. خدمات متعددی وجود دارند که ماموریت آن‎ها کمک به برقراری ارتباط بین شما و سهیم شدن با علایق دوستانتان است، اما ما اپلیکیشن منحصر به فرد در صنعت کشف بصری هستیم.”

این تغییر فورا اجرا نمی‎شود چون Pinterest در طول چند هفته‎ی آینده به آن رسیدگی می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال