مشخصات پیکسل ۷ مینی پیش از رونمایی منتشر شد

گوگل قصد دارد به زودی گوشی پیکسل ۷ مینی را معرفی کند. اکنون پیش از معرفی رسمی برخی ویژگیهای این گوشی فاش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اکنون روی گوشی جدیدی با نام رمز Lynx کار می کند که احتمالا از خانواده پیکسل است. هنوز نام نهایی این مدل مشخص […]

گوگل قصد دارد به زودی گوشی پیکسل ۷ مینی را معرفی کند. اکنون پیش از معرفی رسمی برخی ویژگیهای این گوشی فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اکنون روی گوشی جدیدی با نام رمز Lynx کار می کند که احتمالا از خانواده پیکسل است. هنوز نام نهایی این مدل مشخص نشده است. پیش از آنکه گوگل این گوشی را معرفی کند گزارش هایی در مورد این گوشی و مشخصات فنی آن منتشر شد که ویژگی های آن را فاش میکند.

یک محقق اندروید به نام کوبا وویچیچوفسکی مدعی است گوگل روی گوشی جدیدی از خانواده پیکسل کار میکند که احتمالا سومین عضو از آن محسوب میشود. این محقق پیش از این در ماه جولای گفته بود گوشی جدید در سیستم دوربین پشتی به حسگر سامسونگ GN1 و دوربین اصلی با حسگر IMX787 مجهز است. وی پس از آن در ماه سپتامبر نیز حسگرهای روی دوربین جدید گوگل را حسگر IMX712 دانست که برای دوربین اصلی از نوع اولترا واید و دوربین سلفی استفاده خواهد شد.

طبق گفته کوبا عضو جدید پیکسل احتمالا از فناوری وای فای 6E پشتیبانی میکند و تراشه بلوتوث کوالکام در آن بکار رفته است. همچنین فناوری شارژ بی سیم نیز در آن پشتیبانی می شود.

کوبا پیش بینی می کند گوشی جدید گوگل با نام Lynx به نمایشگری ضعیف تر نسبت به دو مدل پیکسل ۶ پرو و ۷ پرو مجهز است. اگر چه نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز و با وضوح فول اچ دی خواهد بود. نام این دستگاه نیز پیکسل ۷ مینی پیش بینی میشود. افشاگر معروف، دیجیتال چت استیشن نیز در ماه سپتامبر در حساب کاربری خود عنوان کرده بود گوگل گوشی پیکسل ۷ مینی را نیز معرفی خواهد کرد که ابعادی کوچکتر از گوشی های دیگر پیکسل خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال