کاربران پیکسل ۷ از شکستن بی دلیل دوربین عقب خبر دادند

پست های متعدد کاربران گوشی پیکسل ۷ نشان می دهد این گوشی اخیرا دچار یک مشکل جدید شده است. پیکسل ۷ اکنون یکی از گوشی های اندرویدی قدرتمند بازار محسوب میشود که سیستم دوربین آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی کاربران پیکسل ۷ می گویند […]

پست های متعدد کاربران گوشی پیکسل ۷ نشان می دهد این گوشی اخیرا دچار یک مشکل جدید شده است. پیکسل ۷ اکنون یکی از گوشی های اندرویدی قدرتمند بازار محسوب میشود که سیستم دوربین آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی کاربران پیکسل ۷ می گویند شیشه دوربین عقب این گوشی بدون هیچ دلیلی می شکند. به نظر می رسد گوشی پرچمدار گوگل دارای یک مشکل شدید در فرآیند تولید خود است.

گوگل از این موضوع اطلاع دارد و هنوز نتوانسته علت اصلی آن را کشف کند. به همین دلیل راه حلی برای آن ارائه نشده است. به برخی کاربران پیشنهاد داده شد تا گوشی آنها بطور رایگان تعویض شود. به برخی دیگر نیز اعلام شد پنل پشتی گوشی بطور کامل برایشان تعویض خواهد شد.

گوشی های سری پیکسل ۷ در مهرماه امسال رونمایی شد. بنابراین بسیاری از مشکلات ایجاد شده هنوز شامل گارانتی گوگل میشود. البته تا زمانیکه گوگل آن را به عنوان مشکل خارج از کنترل کاربران تشخیص ندهد. در غیر اینصورت می تواند واجد شرایط تعمیر رایگان نباشد.

کاربران پیکسل ۷ که این مشکل را گزارش کرده اند دلیلی برای این مشکل مشخص نکرده اند. برخی از آنها اعلام کردند هیچ ضربه ای به پشت این دستگاه ها وارد نشده و تماس با پشتیبانی گوگل نیز کارساز نبوده است. گوگل تنها در توییتر اعلام کرد برای حل مشکل این کاربران نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

احتمال دارد این مشکل در اثر تغییر ناگهانی دما در این گوشی ایجاد شده باشد. زیرا پیش از این نیز کاربران چنین گزارشی را در دسامبر و در زمان کاهش دما گزارش کرده بودند. البته نمی توان به این مورد اعتماد کرد زیرا تنها در حد حدس و گمان است.