گوشی های پیکسل به گوگل بارد مجهز می‌شوند

اطلاعات فاش شده در مورد گوشی های جدید پیکسل نشان میدهد گوگل قصد دارد تا ویجت چت بات بارد را به گوش های سری پیکسل اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های تایید نشده گوگل احتمالا چت بات بارد را به عنوان یک ویجت وارد گوشی ها و تبلت […]

اطلاعات فاش شده در مورد گوشی های جدید پیکسل نشان میدهد گوگل قصد دارد تا ویجت چت بات بارد را به گوش های سری پیکسل اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش های تایید نشده گوگل احتمالا چت بات بارد را به عنوان یک ویجت وارد گوشی ها و تبلت پیکسل خواهد کرد. با این اقدام علاوه دسترسی راحت تر به بارد، تعداد. کاربران آن نیز افزایش خواهد یافت.

بارد به عنوان چت بات گوگل و برای رقابت با ChatGPT و بینگ عرضه شد و در رقابت اولیه با آنها شکست خورد. این چت بات فعالان در مراحل آزمایشی خود قرار دارد و هنوز به طور گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار نگرفته است.

مایکروسافت پس از عرضه چت ChatGPT و افزایش محبوبیت این چت بات، آن را به موتور جستجوی خود نیز اضافه کرد. پس از آن نسخه های دیگر آن به مرورگر اج و سیستم عامل ویندوز نیز اضافه شد. اکنون گوگل نیز قصد دارد تا همانند مایکروسافت با استفاده از دیگر محصولات این چت بات را نیز در بین کاربران محبوب کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط MSPowerUser، کدهای فاش شده در این زمینه نشان می دهد این چت بات احتمالا به شکل یک اپ مستقل و یا یک قابلیت در گوگل سرچ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب کاربران می توانند ویجت آن را به صفحه اصلی منتقل کرده و از آن استفاده کنند. در خال جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال