برنامه ریزی برای ارتباط رسانی به زائرین اربعین در دو استان ایلام و خوزستان

در حالیکه هنوز یک ماه تا مراسم راهپیمایی اربعین فرصت باقی است، اما برنامه ریزی های ویژه این روز برای ارتباط رسانی به زائران از اکنون آغاز شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، ستاد ویژه اربعین بهمراه معاونان وزیر از سازمانهای تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت […]

در حالیکه هنوز یک ماه تا مراسم راهپیمایی اربعین فرصت باقی است، اما برنامه ریزی های ویژه این روز برای ارتباط رسانی به زائران از اکنون آغاز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، ستاد ویژه اربعین بهمراه معاونان وزیر از سازمانهای تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران کل ارتباطات استانهای زائرپذیر مرزی و نمایندگان مخابرات و اپراتورها گرد هم آمدند تا مانند سال گذشته ارتباط با کیفیت تری را در این روز شاهد باشیم.

در همین زمینه وزرای ارتباطات ایران و عراق در خرداد ماه امسال با هم دیدار کردند. از اقدامات انجام شده در این زمینه میتوان برنامه ریزی برای صفر شدن مکالمات در روز اربعین نام برد. آذری جهرمی در تلاش برای این اقدام گفت: ایران آمادگی دارد تا هر میزانی که طرف عراقی نسبت به کاهش تعرفه اقدام کند، تعرفه ترانزیت با کشور عراق را پایین بیاورد.

صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در این باره گفته است : با توجه به اقدامات انجام شده تلاش داریم تا در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه ۱۴ سایت ارتباطی سیار توسط اپراتورهای موبایل نصب و راه اندازی شود. همچنین با پیگیری های انجام شده قرار است تا ۴ سایت قابل حمل (پرتابل) موبایل در هر دو پایانه راه اندازی شود.

حسن بیگی مدیر ارتباطات زیرساخت استان ایلام نیز از اقدامات این استان برای خدمات دهی مطلوب به زائران حسینی خبر داد و گفت : بیش از ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری و افزایش ۲.۵ برابری پهنای باند دیتا در این استان انجام گرفته است تا زیر ساخت های ارتباطی استان بتوانند خدمات دهی مطلوبی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال