E3 2016: با قابلیت Xbox Play Anywhere امکان اجرای رایگان بازی‌های ایکس‎باکس وان بر روی کامپیوتر محیا شد

چند وقتی می‎شود که شرکت مایکروسافت در رابطه با از بین بردن شکاف بین گیمرهای کنسول و کامپیوترهای شخصی صحبت می‎کند و این شرکت در نهایت در نمایشگاه E3 2016، نحوه‎ی انجام آن را اعلام کرد. قابلیت Xbox Play Anywhere: یک برنامه‎ی جدید خرید بین پلت‎فرمی (cross buy) است که به صورت خودکار نسخه‎ی کامپیوتری […]

چند وقتی می‎شود که شرکت مایکروسافت در رابطه با از بین بردن شکاف بین گیمرهای کنسول و کامپیوترهای شخصی صحبت می‎کند و این شرکت در نهایت در نمایشگاه E3 2016، نحوه‎ی انجام آن را اعلام کرد. قابلیت Xbox Play Anywhere: یک برنامه‎ی جدید خرید بین پلت‎فرمی (cross buy) است که به صورت خودکار نسخه‎ی کامپیوتری یک بازی را زمان خریدن آن در ایکس‎باکس در اختیار شما می‎گذارد….یا نسخه‎ی ایکس‎باکسی را زمانی که آن را بر روی کامپیوتر خریداری می‎کنید. چه بازی اولین عنوانی است که از این مزیت بهره خواهد برد؟ بدون شک بازی Gears of War 4 و در جواب سوال احتمالی باید بگوییم که درست است، بازیکنان ایکس‎باکس‎ وان و کامپیوتر قادر به بازی کردن با یکدیگر به صورت آنلاین خواهند بود.

Gears به عنوان یک بازی تیراندازی گروهی آنلاین، عنوان عالی برای اجرای قابلیت Play Anywhere است ولی باید یک‎سری هشدار نیز در این رابطه بدهیم. با آن‎که با قابلیت Xbox Play Anywhere نسخه‎های کنسولی و کامپیوتری را می‎شود بدون هزینه در اختیار داشت، هر بازی Play Anywhere به صورت پیش‎فرض دارای قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره و بین‎ پلت‎فرمی نیست. به علاوه، این قابلیت محدود به خریدهای دیجیتالی است، یعنی شما یک نسخه‎ی رایگان از بازی کامپیوتری را اگر به صورت انحصاری بازی را از فروشگاه و در قالب دیسک خریداری کرده‎اید، دریافت نمی‎کنید.

در کنفرانس خبری مایکروسافت در رابطه با ایکس‎باکس در نمایشگاه E3 لوگوی Play Anywhere بر روی یک‎سری از عناوین دیگر نیز مشاهده شد از جمله: Halo Wars 2، ReCore و Killer Instinct.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال