اپلیکیشن‌های اندروید و پلی‌استور به کروم می‌آیند

گوگل در جریان برگزاری رویداد I/O امسال خود، به صورت رسمی اعلام کرد که اپلیکیشن‎های اندروید از طریق پلی‎استور در اختیار مرورگر کروم برای استفاده در سیستم‎عامل کروم و کروم‎بوک قرار خواهند گرفت. تایید این خبر رسمی به شکل یک جلسه‎ی توضیحی بر روی وب‎سایت کنفرانس I/O 2016 این شرکت اعلام شد. این توضیح ظاهرا […]

گوگل در جریان برگزاری رویداد I/O امسال خود، به صورت رسمی اعلام کرد که اپلیکیشن‎های اندروید از طریق پلی‎استور در اختیار مرورگر کروم برای استفاده در سیستم‎عامل کروم و کروم‎بوک قرار خواهند گرفت. تایید این خبر رسمی به شکل یک جلسه‎ی توضیحی بر روی وب‎سایت کنفرانس I/O 2016 این شرکت اعلام شد.

این توضیح ظاهرا برداشته شده است ولی قبل از آن منابع اخبار فن‎آوری سریعا متوجه‎ حضورش شده بودند. خبر به صورت زیر بوده است:

“امروز ما اعلام می‎کنیم که در حال اضافه کردن بهترین تجربه‎ی اپلیکیشن‎های موبایل در جهان، یعنی اپلیکیشن‎های اندروید و گوگل پلی استور، به بهترین‎ مرورگر وب دنیا، یعنی کروم، هستیم! در این جلسه حضور یابید و اپلیکیشن‎های اندرویدی خود را برای سیستم‎عامل کروم محک بزنید. مهندسان مهربان ما به شما در رابطه با نحوه‎ی بهینه‎سازی اپلیکیشن اندرویدتان برای کروم‎بوک کمک خواهند کرد.”

در این توضیح هم‎چنین آورده شده بود که 50 توسعه‎دهنده‎ی اولی که در این جلسه حضور یابند یک کروم‎بوک رایگان دریافت می‎کنند تا بتوانند زودتر از سایرین اپلیکیشن‎های خود را به کروم بیاورند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال