رکوردی جدید: فروش کنسول بازی محبوب PS4 از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کرد

سونی رسما اعلام کرد که فروش کنسول بازی پلی‌استیشن 4 به بیش از 50 میلیون دستگاه رسیده است. این آمار در حالی منتشر می‌شود که حدودا شش ماه پیش، سونی آماری فروش 40 میلیونی این کنسول را منتشر کرد. این بدان معناست که کنسول نسل هشتمی سونی توانسته تنها در عرض شش ماه بیش از […]

سونی رسما اعلام کرد که فروش کنسول بازی پلی‌استیشن 4 به بیش از 50 میلیون دستگاه رسیده است. این آمار در حالی منتشر می‌شود که حدودا شش ماه پیش، سونی آماری فروش 40 میلیونی این کنسول را منتشر کرد. این بدان معناست که کنسول نسل هشتمی سونی توانسته تنها در عرض شش ماه بیش از 10 میلیون بار به فروش رود.

سونی همچنین اعلام کرد که تخفیفات “جمعه‌ی سیاه” (Black Friday) در فروش خارق‌العاده‌ی این محصول بی‌تاثیر نبوده است و از این تخفیفات به عنوان بهترین تخفیفات جمعه‌ی سیاه در تاریخ این کنسول دوست‌داشتنی نام برد. آمار منتشر شده از تعداد فروش کنسول پلی‌استیشن 4، نسخه‌ی جدید این کنسول را یعنی پلی‌استیشن 4 پرو هم شامل می‌شود.

در بخش نرم‌افزار نیز، پلی‌استیشن 4 سونی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. به گفته‌ی سونی، بیش از 369 میلیون بازی در خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ دیجیتالی پلی استیشن استور به فروش رفته که می‌تواند آماری بسیار خوب برای این شرکت تلقی شود. شاید هنوز هم تخفیفات مربوط به فروش پلی‌استیشن 4 به اتمام نرسیده باشد چراکه هنوز تعطیلات سال نو میلادی و تخفیفات ویژه‌ی این کنسول در پیش است بنابراین می‌توان بار دیگر شاهد افزایش فروش این کنسول دوست‌داشتنی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال