اپلیکیشن Pocket با قابلیت جدید تبدیل نوشتار به گفتار برای iOS بروزرسانی شد

اگر شما هم از کاربران همیشگی دنیای وب باشید حتما با مطالب بسیار طولانی و یا وقتگیری که نیاز دارید آنها را در زمانی دیگر بخوانید روبه‌رو شده‌اید. بسیاری از کاربران هستند که سعی می‌کنند لینک صفحه‌ی مورد نظر را در محلی ذخیره کرده و آن را در آینده بخوانند و کسانی که حرفه‌ای تر […]

اگر شما هم از کاربران همیشگی دنیای وب باشید حتما با مطالب بسیار طولانی و یا وقتگیری که نیاز دارید آنها را در زمانی دیگر بخوانید روبه‌رو شده‌اید. بسیاری از کاربران هستند که سعی می‌کنند لینک صفحه‌ی مورد نظر را در محلی ذخیره کرده و آن را در آینده بخوانند و کسانی که حرفه‌ای تر عمل ‌می‌کنند نیز از اپلیکیشن‌هایی که برای انجام این کار شده‌اند استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن Pocket نیز از نرم‌افزارهای بسیار معروف و حرفه‌ای به جهت ذخیره‌ی صفحه‌هایی که شاید کاربران بخواهند در آینده آنها را مطالعه نمایند، می‌باشد و حالا یک بروزرسانی جدید با اضافه شده ویژگی جدید “تبدیل نوشتار به گفتار” برای نسخه‌ی iOS از این نرم‌افزار عرضه شده است. این ویژگی جدید می‌تواند مطالب موجود در صفحه‌هایی را که شما ذخیره کرده‌اید، برایتان به صورت یک کتاب صوتی بازخوانی کرده و بدین صورت در وقت شما صرفه‌جویی نماید. نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی اپلیکیشن Pocket هم‌اکنون در فروشگاه اپلیکیشن اپل قرار گرفته و قرار است به زودی برای نسخه‌ی اندرویدی از این نرم‌افزار و با نام “Listen” عرضه گردد.

طبق گفته‌ی سازندگان، این امکان برای کاربران وجود دارد که سرعت خوانده شدن مطالب و انتخاب قسمت‌های مختلف که نیاز به خوانده شدن دارد، توسط کاربران انتخاب شود و حتی نرم‌افزار می‌تواند زبان مورد نظر را به صورت خودکار شناسایی کنید. توسعه‌دهندگان مدعی شده‌اند که قابلیت جدید اپلیکیشن Pocket، از “تمامی زبان‌ها” پشتیبانی می‌نماید، جذاب است نه؟!

اگر شما نیز از کاربران اپلیکیشن Pocket هستید، پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر نسخه‌ی جدید این نرم‌افزار را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال