شرکت POCO از گوشی هوشمند M7 Pro 5G رونمایی کرد

شرکت POCO به زودی از گوشی هوشمند جدید خود با نام POCO M7 Pro 5G رونمایی خواهد کرد. این خبر پس از مشاهده لیست این گوشی در پایگاه داده FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) تأیید شد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی POCO M7 Pro 5G به […]

شرکت POCO به زودی از گوشی هوشمند جدید خود با نام POCO M7 Pro 5G رونمایی خواهد کرد. این خبر پس از مشاهده لیست این گوشی در پایگاه داده FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) تأیید شد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی POCO M7 Pro 5G به سیستم‌عامل HyperOS 1.0 (جانشین MIUI) مجهز خواهد بود و از فناوری NFC نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، انتظار می‌رود این گوشی در نسخه پایه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شود.

از نظر طراحی، POCO M7 Pro 5G نسبت به نسل قبلی خود، یعنی POCO M6 Pro 5G، تغییراتی داشته است. ماژول دوربین این گوشی به صورت مربعی طراحی شده و میزبان دو سنسور تصویربرداری است. همچنین، پنل پشتی گوشی در رنگ‌های متنوعی از جمله یک رنگ دو‌تونه شبیه به مرمر سبز عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود در اسناد FCC، به نظر می‌رسد POCO M7 Pro 5G در واقع نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 14 5G باشد. تفاوت اصلی این دو گوشی در تعداد دوربین‌های اصلی آن‌هاست. Redmi Note 14 5G به یک دوربین سه گانه مجهز خواهد بود، در حالی که POCO M7 Pro 5G تنها دارای دو دوربین خواهد بود. این تغییر ممکن است برای کاهش قیمت تمام شده دستگاه انجام شده باشد.

بر اساس شایعات، هر دو گوشی POCO M7 Pro 5G و Redmi Note 14 5G به مشخصات فنی مشابهی مجهز خواهند بود. صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED با رزولوشن 1.5K ایت و در پنل پشتی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد یود. همچنین تراشه MediaTek Dimensity 6100+ در این گوشی به کار رفته است. با توجه به اینکه POCO M6 Pro در ماه آگوست سال گذشته معرفی شد، انتظار می‌رود POCO M7 Pro 5G نیز در آینده نزدیک رونمایی شود. POCO M7 Pro 5G به عنوان یک گوشی هوشمند میان‌رده با قابلیت‌های جذاب و قیمتی رقابتی معرفی خواهد شد. این گوشی با طراحی جدید، سیستم‌عامل جدید و سخت‌افزار قدرتمند، می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران به دنبال یک گوشی هوشمند با ارزش بالا باشد.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.