مشخصات پوکو F5 به عنوان پرچمدار میان رده سال آینده فاش شد

مشخصات گوشی میان رده پوکو F5 پیش از معرفی فاش شد. این گوشی میان رده می تواند یکی از پرچمداران در بین مدل های سال ۲۰۲۳ باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزچاینا، مشخصات منتشر شده احتمالاً مشخصات اصلی پوکو F5 است که چند ماه دیگر رونمایی می […]

مشخصات گوشی میان رده پوکو F5 پیش از معرفی فاش شد. این گوشی میان رده می تواند یکی از پرچمداران در بین مدل های سال ۲۰۲۳ باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزچاینا، مشخصات منتشر شده احتمالاً مشخصات اصلی پوکو F5 است که چند ماه دیگر رونمایی می شود. در صورت صحت اطلاعات و مشخصات منتشر شده احتمالاً این مدل بر بازار گوشی های میان رده مسلط خواهد شد. گوشی های سری F شیائومی و مدل های پوکو طرفداران بسیاری دارد. با وجود پیشرفته تر شدن در بخشهای مختلف قیمت آن نیز اکنون بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار است.

برخی از مشخصات گوشی پوکو F5 در دسترس قرار گرفته است. تراشه استفاده شده است این گوشی نمی تواند پرچمدار کوالکام باشد. زیرا در شیائومی ۱۳ مورد استفاده قرار گرفته است. اما احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این گوشی به کار رفته است. بنابراین از نظر عملکرد نسبت به دیگر گوشی های میان رده بسیار بالاتر است.

باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز می تواند باعث افزایش توان این گوشی شود. البته باید عوامل دیگر در استفاده روزمره را مدنظر قرار داد.

گوشی پوکو F5 دارای حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش است و از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات و بیسیم ۳۰ وات نیز پشتیبانی می کند. همچنین در پنل پشتی دوربین های سه گانه قرار دارند که دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. هنوز مشخص نیست این گوشی در سه نسخه عرصه خواهد شد یا خیر.