پوکو اولین گوشی گیمینگ خود را در اردیبهشت ماه عرضه خواهد کرد

پوکو علاوه بر گوشی های پرچمدار و اقتصادی در زمینه گوشی های گیمینگ نیز فعالیت داشته و اکنون قصد دارد اولین گوشی گیمینگ خود را با نام Poco F4 GT در روز ۶ اردیبهشت ماه رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گیمینگ Poco F4 GT که در بازار جهانی با […]

پوکو علاوه بر گوشی های پرچمدار و اقتصادی در زمینه گوشی های گیمینگ نیز فعالیت داشته و اکنون قصد دارد اولین گوشی گیمینگ خود را با نام Poco F4 GT در روز ۶ اردیبهشت ماه رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی گیمینگ Poco F4 GT که در بازار جهانی با نام Redmi K40 Gaming شناخته می شود مجهز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ خواهد بود. طی چند روز آینده نیز پوکو از این گوشی به همراه مشخصات فنی آن رونمایی خواهد کرد.

 طبق گزارش منتشر شده اخیرا پوکو پوستری از رویداد جدید خود برای رونمایی از این گوشی گیمینگ منتشر کرده است. در این پوستر زمان رونمایی از این گوشی را ۶ اردیبهشت اعلام کرد. احتمالا گوشی نسخه ری برند ردمی K50 Gaming خواهد بود. پیش از این نیز نتایج آن در بنچمارک با شماره دستگاه 21121210G رویت شده بود. طبق اطلاعات به دست آمده از این صفحه گیک بنچ احتمالاً این گوشی همراه با ۱۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۲ و به صورت پیش فرض با رابط کاربری  MIUI 13 عرضه می شود.

با توجه به اینکه در این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل یک استفاده شده است می تواند یکی از گوشی های قدرتمند پوکو محسوب شود. به طوری که امتیازات کسر شده در بخش های تک هسته ای و چند هسته ای آن به ترتیب ۱۲۳۵ و ۳۵۵۵ است. هنوز قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال