گوشی بعدی پوکو به نام C50 اواخر نوامبر رونمایی می شود

گزارش های جدید نشان می دهد پوکو گوشی بعدی خود را در اواخر نوامبر معرفی خواهد کرد. این گوشی با نام پوکو C50 نسبت به نسل قبلی خود دارای دوربین بهبود یافته خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوکو گوشی اقتصادی بعدی خود را در هفته آخر نوامبر معرفی و عرضه خواهد […]

گزارش های جدید نشان می دهد پوکو گوشی بعدی خود را در اواخر نوامبر معرفی خواهد کرد. این گوشی با نام پوکو C50 نسبت به نسل قبلی خود دارای دوربین بهبود یافته خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوکو گوشی اقتصادی بعدی خود را در هفته آخر نوامبر معرفی و عرضه خواهد کرد. این شرکت که زیر برند شیائومی محسوب میشود، قصد دارد گوشی جدیدی معرفی کند. اطلاعات مربوط به این رونمایی نیز توسط شعبه هندی این شرکت منتشر شد.

هنوز مشخصات فنی و جزئیات این گوشی توسط پوکو منتشر نشده است و مشخص نیست چه تغییراتی در این گوشی بوجود آمده. این شرکت در یک یادداشت مطبوعاتی تنها به قیمت این گوشی اشاره کرد و گفت قرار است پوکو C50 با قیمتی اقتصادی و مقرون بصرفه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

طبق اعلام جی اس ام آرنا، این گوشی دارای دوربین با کیفیتی است و احتمالا باتری با طولا عمر بالا و ارائه تجربه کاربری در زمینه چند رسانه ای از دیگر ویژگی های گوشی جدید پوکو خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال