با کوچکترین دوربین پوشیدنی جهان آشنا شوید

Pogocam دوربین کوچک شخصی ایست که به طور مغناطیسی با کمک ریل‌های مخصوصش با نام PogoTrack به عینک شما وصل می‌شود. این دوربین با سایز 10.9 × 12.5 × 42.8 میلیمتر (به گفته سازنده‌اش) در حال حاضر کوچکترین دوربین پوشیدنی دنیا است. طراحی الکترونیکی منحصر به فردش به این گجت قابلیت کوچک سازی در ابعاد بسیار بالا، مصرف پایین […]

Pogocam دوربین کوچک شخصی ایست که به طور مغناطیسی با کمک ریل‌های مخصوصش با نام PogoTrack به عینک شما وصل می‌شود. این دوربین با سایز 10.9 × 12.5 × 42.8 میلیمتر (به گفته سازنده‌اش) در حال حاضر کوچکترین دوربین پوشیدنی دنیا است. طراحی الکترونیکی منحصر به فردش به این گجت قابلیت کوچک سازی در ابعاد بسیار بالا، مصرف پایین انرژی و در عین حال داشتن کیفیت، فضای ذخیره سازی و عملکرد قوی و قابل مقایسه با سایر محصولات رقیب را ارائه می‌دهد.

این دوربین با یک سنسور 5 مگاپیکسلی ارائه می‌شود و قادر به ذخیره سازی 100 عکس یا دو دقیقه فیلم با کیفیت 720p HD 30 FPS قبل از انتقال داده‌ها به تلفن همراه با استفاده از کابل یا اتصال بلوتوث و شارژ کردن دستگاه است. سازندگان این گجت ادعا می‌کنند که کیفیت عکس‌های گرفته شده با این گجت قابل مقایسه با کیفیت عکس‌های گرفته شده با اسمارت‌فون‌ها است. با این حال با دقت در مشخصات این گجت می‌توان آن را یک اسمارت‌فون low-end در نظر گرفت.

این دوربین ضد آب بوده و در مدت 30 دقیقه بصورت کامل شارژ می شود. در هنگام اتصال گجت به ریل مخصوص می‌توان آن را در مواقعی که استفاده نمی‌شود به عقب و به سمت گوش کشید. همچنین می‌توان آن را به‌سرعت برداشته و به درون جیب انتقال داد. گفتنی است دوربین PogoCam پس از انتشار رسمی در دهم فروردین ماه با قیمت 129 دلار به‌همراه یک عینک آفتابی رایگان و ریل مخصوص PogoTrack (برای اولین خریداران این گجت از سایت PogoTec) وارد بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد که برتری اصلی PogoCam نسبت به دوربین Snapchat Spectatles (که به تازگی معرفی شده است) قابلیت نصب شدن آن بر روی انواع مختلف فریم‌های عینک است. باید صبر کرد و دید که استفاده کنندگان PogoTrack از میان چند نوع فریم عینک موجود می توانند فریم مدنظر خود را انتخاب کنند.

PogoCam(TM) weighs less than two dimes and measures only 10.9 x 12.5 x 42.8 millimeters (PRNewsFoto/PogoTec)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال