تبلیغات سیاسی در توئیتر در سراسر جهان ممنوع اعلام شد

توئیتر اعلام کرد از تاریخ 22 نوامبر ( اول آذر ماه ) کلیه تبلیغ های سیاسی روی این پلتفرم ممنوع خواهد بود. بدین ترتیب کلیه تبلیغات سیاسی مربوط به نامزدها و یا آگاه سازی مردم در جهت رای دادن محدود خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از […]

توئیتر اعلام کرد از تاریخ 22 نوامبر ( اول آذر ماه ) کلیه تبلیغ های سیاسی روی این پلتفرم ممنوع خواهد بود. بدین ترتیب کلیه تبلیغات سیاسی مربوط به نامزدها و یا آگاه سازی مردم در جهت رای دادن محدود خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از engadget ، طبق توئیت جدید جک دورسی مدیر عامل توئیتر ، این شبکه اجتماعی کلیه تبلیغ های سیاسی را ممنوع اعلام کرده است. البته پیام هایی که در جهت راهنمایی و تشویق مردم به رای دادن باشد همچنان اجازه انتشار خواهند داشت. بطور کلی توئیتر از 24 آذر ماه تدوین سیاست های جدیدی را در این مورد در پیش خواهد گرفت.

پیش از این توئیتر تصمیماتی را در جهت جلوگیری از ادعاهای سیاستمدران اعمال کرده بود اما بطور کامل به مرحله اجرا در نیامد. این پلتفرم در اوائل تابستان برخی سخنان سیاستمداران معروف نظیر ترامپ را به علت نقض قوانین این شبکه اجتماعی به رنگ خاکستری درآورد. و دسترسی کاربران برای اشتراک گذاری نیز محدود شد. اما پس از آن و تا کنون اتفااق دیگری رخ نداده بود.

تصمیمات اخیر توئیتر پس از درگیری اخیر فیسبوک و ادعاهای کمپین انتخاباتی جو بایدن و اتهامات بی اساس صورت گرفت . البته فیسبوک بارها بر مواضع قبلی خود مبنی بر آزادی تبلیغات سیاسی تاکید کرده و مدیران این شرکت معتقدند که هرگز این پلتفرم به دروازه بان حقیقت برای تبلیغات نامزدها تبدیل نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال