اپلیکیشن اندرویدی و محبوب Camera51 در اختیار کاربران iOS قرار گرفت

اپلیکیشن Camera51، از برنامه‌هایی است که اکتبر سال گذشته برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد و با ویژگی‌های بسیار خوبی که در خود داشت، بیش از یک میلیون بار در چند ماه گذشته دانلود شد. همانطور که توسعه‌دهندگان در زمان عرضه قول داده بودند، حالا کاربران iOS نیز می‌توانند این نرم‌افزار را بر روی آیفون و آیپد […]

اپلیکیشن Camera51، از برنامه‌هایی است که اکتبر سال گذشته برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد و با ویژگی‌های بسیار خوبی که در خود داشت، بیش از یک میلیون بار در چند ماه گذشته دانلود شد. همانطور که توسعه‌دهندگان در زمان عرضه قول داده بودند، حالا کاربران iOS نیز می‌توانند این نرم‌افزار را بر روی آیفون و آیپد خود داشته باشد و هم‌اکنون، می‌توانند آن را از iTunes دانلود نمایند.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در این اپلیکیشن مورد توجه بسیاری از افراد بوده، به ترکیب عکس مربوط می‌شود. تصور کنید می‌خواهید عکسی را از خود ثبت کنید اما نمی‌دانید که قرارگیری شما مناسب هست یا نه، در این شرایط و به کمک Camera51 می‌توانید بهترین عکس ممکن را از خود ثبت نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در این نرم‌افزار، حالت “Aim-Box” می‌باشد. تنها کاری که نیاز است انجام دهید نیز این است که علامت آیفون را در وسط گوشی خود، وارد جعبه مشخص شده کنید و زمانی که در این حالت عکسی را ثبت می‌کنید، پیغامی از سوی نرم‌افزار نشان داده می‌شود که در آن نوشته شده “شما یک عکس 1 میلیون دلاری از خود ثبت کردید!”.

Popular Android Camera App Camera51 Hits iOS to Help You Frame Pleasing Shots 2

با توجه به اینکه این نرم‌افزار حالت ثبت خودکار تصاویر را نیز دارد، کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر سلفی را نیز به صورت خودکار از خود بگیرند. همچنین این امکان وجود دارد که از وجود موارد اضافی در تصویر مطلع شوید. این نرم‌افزار برای سلفی‌بازان می‌تواند بسیار جذاب باشد چرا که در آن، می‌توانید چند بخش مختلف عکس را (تا 3 بخش) انتخاب کرده و نتیجه‌ی آن را مشاهده نمایید!

احتمالا Camera51 با نسخه‌های جدیدتر از iOS سازگاری بهتری داشته باشد. سازندگان به افرادی که از نسخه‌های قدیمی این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند هشدار داده که ممکن است از کمی “لگ و تاخیر” رنج ببرند. دلیل این موضوع نیز پیشرفت‌های عظیم و تکنولوژی‌های انقلابی در دوربین‌ها است که بیشترین سازگاری و بهینه‌سازی آنها، با نسل جدید سیستم‌های عامل انجام شده است.

اگر شما نیز از افرادی هستید که از محصولات اپل استفاده می‌کنید، همین حالا می‌توانید از طریق این لینک، نرم‌افزار Camera51 را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال