احتمال ایجاد تغییر اساسی در ظاهر ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱

خبرگزاری ویندوز سنترال اعلام کرده است مایکروسافت قصد دارد در آینده نزدیک تغییرات اساسی در ویندوز ۱۰ به وجود آورد. در حال حاضر برنامه ریزی های اساسی برای تغییر رابط کاربری سیستم عامل انجام شده و احتمالا در سال ۲۰۲۱ کاربران شاهد تغییرات در منوی استارت و تسک بار خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار […]

خبرگزاری ویندوز سنترال اعلام کرده است مایکروسافت قصد دارد در آینده نزدیک تغییرات اساسی در ویندوز ۱۰ به وجود آورد. در حال حاضر برنامه ریزی های اساسی برای تغییر رابط کاربری سیستم عامل انجام شده و احتمالا در سال ۲۰۲۱ کاربران شاهد تغییرات در منوی استارت و تسک بار خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نسخه جدید رابط کاربری ویندوز 10  Sun Valley نام خواهد داشت و زمان عرضه آن نیز احتمالاً در پایان تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود. این تغییرات مربوط به پروژه مدرنیزه کردن تجربه ویندوز روی دسکتاپ مایکروسافت است. این شرکت پروژه خود را با هدف همگام سازی انتظارات کاربران در جهانی مدرن با کمک پلتفرم های سبک وزن انجام داده است.

آنطور که از شایعات مشخص شده رابط کاربری جدید ویندوز 10 یک زبان طراحی جدید از مایکروسافت نخواهد بود و همان زبان طراحی Fluent Design تکامل یافته است. به همین ترتیب اپلیکیشن ها نیز با ظاهر و احساسی طبیعی تر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

از دیگر تغییرات ویندوز ۱۰ مربوط به ظاهر منوی استارت و اکشن سنتر خواهد بود. به احتمال زیاد تغییرات ظاهری ویندوز 10 شبیه به تجربه ویندوز دو نمایشگره و لمسی مانند آنچه که در ویندوز 10X دیده بودیم، خواهد بود. فایل اکسپلورر و تسک بار نیز تغییر خواهد کرد. در واقع ظاهر جدید یک تجربه روان خواهد بود که بر انیمیشن ها نیز بهتر متمرکز می‌شود. مایکروسافت گزینه دیگری نیز در اختیار کاربرانی که از تغییرات استقبال نکنند قرار خواهد داد و آنها می‌توانند بین طرح جدید و قدیم سوئیچ کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال