احتمال اضافه شدن قابلیت اسکرین شات اسکرولی به کروم پیش از اندروید ۱۲

احتمال دارد گوگل پیش از اندروید 12 از قابلیت جدید اسکرین شات اسکرولی در گوگل کروم استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوگل نیز مانند شرکت های سامسونگ، وان پلاس و موتورولا قرار است از قابلیت اسکرین شات اسکرولی در اندروید ۱۲ استفاده کند. در حال حاضر کاربران بسیاری با گرفتن عکس از […]

احتمال دارد گوگل پیش از اندروید 12 از قابلیت جدید اسکرین شات اسکرولی در گوگل کروم استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوگل نیز مانند شرکت های سامسونگ، وان پلاس و موتورولا قرار است از قابلیت اسکرین شات اسکرولی در اندروید ۱۲ استفاده کند. در حال حاضر کاربران بسیاری با گرفتن عکس از بخش موردنیاز از صفحه، اطلاعات مهم خود را ذخیره میکنند. اما بعضی اوقات پیش می آید که نیاز است تا از کل صفحه طولانی عکس گرفته شود. با وجود تقاضا های بسیار کاربران هنوز گوگل این اپلیکیشن مورد نیاز را به اندروید ۱۱ اضافه نکرده است.

رسانه Android Police گزارش داده است که گوگل تصمیم گرفته در اندروید ۱۲ از قابلیت اسکرین شات اسکرولی استفاده کند. اما احتمالا آن را تنها به اپلیکیشن اندرویدی گوگل کروم محدود خواهد کرد. قابلیت جدید با نام “اسکرین شات بلند” در حال حاضر به حالت آزمایشی در افزونه کروم گوشی های پرچمدار این شرکت قرار داده شده است و به وسیله آن کاربران می توانند اسکرین شات های بلند را تهیه و به اشتراک بگذارند.

این قابلیت اکنون در منوی Share نسخه Canary کروم قرار داده شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال