احتمال اضافه شدن چت ویدیویی به توییتر با خرید استارت آپ Squad

احتمالاً توییتر پس از خرید استارت آپ Squad قصد دارد تا چت ویدئویی را نیز در این پلتفرم برای کاربران فعال کند. هنوز مبلغ و جزئیات خرید استارت آپ Squad مشخص نشده اما این اپلیکیشن می تواند امکانات جدیدی را برای کاربران توییتر فراهم کند. همچنین کاربران هنگام استفاده از این اپلیکیشن می توانند نمایشگرهای […]

احتمالاً توییتر پس از خرید استارت آپ Squad قصد دارد تا چت ویدئویی را نیز در این پلتفرم برای کاربران فعال کند. هنوز مبلغ و جزئیات خرید استارت آپ Squad مشخص نشده اما این اپلیکیشن می تواند امکانات جدیدی را برای کاربران توییتر فراهم کند. همچنین کاربران هنگام استفاده از این اپلیکیشن می توانند نمایشگرهای موبایل یا دسکتاب را نیز با استفاده از اسکرین شیرینگ به اشتراک بگذارند. هنوز مشخص نیست در قرارداد انتقال این اپلیکیشن مشمول بودن فناوری مورد نظر بیان شده است یا خیر.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلیا براون، یکی از معاونان بخش محصولات توییتر در توییت اخیر خود اعلام کرده قرار است اپلیکیشن Squad در ملحق شدن مردم توسط مکالمات گروهی در توییتر به ما کمک کند. همچنین تیم استارتاپ Squad نیز از طریق مشارکت افراد در مکالمات تعاملی صوتی و تصویری نیز ابزارهای جدید و خلاقانه ای را در توییتر فراهم خواهد کرد.

طی این خرید استر کرافورد و ایتان ساتین، دو بنیان گذار استارتاپ Squad نیز در توییتر مشغول خواهند شد. کرافورد نیز در پست اخیر خود اعلام کرده است که تیم Squad در آینده به توییتر در حوزه ویدئو و صوت و فرمت های جدید سرگرمی کمک خواهد کرد.

توییتر قصد دارد تا با تنوع بخشیدن به پلتفرم خود راه های ارتباطی کاربران را به بیش از یک توییت ساده افزایش دهد. در حال حاضر توییتر ویژگی چت روم های صوتی را در دست آزمایش دارد و قرار است همانند Clubhouse کاربران از طریق دعوت به گروه چت های صوتی وارد شوند.

استارتاپ Squad با کمک ابزارهای توسعه دهنده Snap Kit با این شرکت همکاری داشته و ممکن است در آینده توییتر قصد داشته باشد تا تغییراتی را نیز در این ابزارها به وجود آورد. پیش از این خبرهای مربوط به پایان فعالیت سرویس ویدئویی پریسکوپ نیز منتشر شده بود. احتمالاً خرید استارتاپ Squad می‌تواند برای توییتر فرصت های جدیدی را فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال