احتمال فروش گوشی های سری آیفون ۱۳ از تاریخ ۱۷ سپتامبر تا چه اندازه صحت دارد

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد اپل قصد دارد گوشی های سری جدید آیفون را از بیست و ششم شهریور وارد بازار کند. همچنین نسل سوم ایرپاد نیز از ۸ مهر به طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات مربوط به فروش احتمالی اپل توسط حساب کاربری PandaIsBald در شبکه اجتماعی ویبو و به صورت […]

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد اپل قصد دارد گوشی های سری جدید آیفون را از بیست و ششم شهریور وارد بازار کند. همچنین نسل سوم ایرپاد نیز از ۸ مهر به طور رسمی به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات مربوط به فروش احتمالی اپل توسط حساب کاربری PandaIsBald در شبکه اجتماعی ویبو و به صورت یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شد و پس از آن نیز یک وب سایت چینی به نام IT Home آن را منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی معتقدند ممکن است این تصویر جعلی بوده و این وب سایت برای اعلام صحت این موضوع اسناد دیگری را منتشر نکرده است. پیش از این نیز این سایت سابقه انتشار اسکرین شات هایی با اطلاعات غلط را داشته است. البته تاکنون شایعات بسیاری در مورد معرفی آیفون های جدید در سپتامبر منتشر شده است. با توجه به سنت قدیمی کوپرنیتی ها در معرفی آیفون های جدید در ماه سپتامبر ممکن است عرضه محصولات در فاصله ۱۳ تا ۱۷ سپتامبر اتفاق بیفتد.

قرار است آیفون جدید اپل تغییرات قابل توجهی را به همراه داشته باشد. از تغییرات مهم این آیفون ها دوربین های آنها خواهد بود. به عنوان مثال ابعاد ماژول دوربین در محصولات جدید افزایش داشته و همچنین سنسور لرزشگیر سنسور شیفت نیز به آن اضافه خواهد شد. حالت های ProRes و پرتره نیز برای فیلمبرداری در نظر گرفته شده است. گوشی های سری آیفون 13 ناچ نمایشگر کوچک تری خواهند داشت و ظرفیت باتری آن نیز افزایش یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال