اپل در حال ساخت نسل پنجم Apple TV است

شایعه شده است که اپل برنامه‎‎های عظیمی برای Apple TV و سیستم‎عامل tvOS آن در نظر گرفته است، گرچه آخرین ریلیز این سیستم‎عامل چنین چیزی را ثابت نکرد. با این وجود در ماه قبل گزارشی منتشر شد که اشاره داشت، اپل به زودی با یک دستگاه 4K Apple TV دوباره قدرت خود را به نمایش […]

شایعه شده است که اپل برنامه‎‎های عظیمی برای Apple TV و سیستم‎عامل tvOS آن در نظر گرفته است، گرچه آخرین ریلیز این سیستم‎عامل چنین چیزی را ثابت نکرد. با این وجود در ماه قبل گزارشی منتشر شد که اشاره داشت، اپل به زودی با یک دستگاه 4K Apple TV دوباره قدرت خود را به نمایش خواهد گذاشت و حال مدارکی دال بر این گفته به چشم می‎خورد.

طی گزارشی که در وب‎سایت MacRumors منتشر شده است، به نظر می‎رسد آن‎ها با توسعه‎دهنده‎ای به اسم Firi Games تماس برقرار کرده‎اند، شخصی که ادعا می‎کند یک دستگاه به اسم ” AppleTV6,2″ با سیستم‎عامل ” tvOS 11.0″ در لاگ‎های توسعه‎دهندگان دیده است. آدرس آی‎پی متصل به این دستگاه هم‎چنین در محدوده‎ی دفتر مرکزی اپل در کالیفرنیا قرار می‎گیرد.

در نتیجه این قضیه نشان می‎دهد که به نظر اپل‎ تی‎وی جدیدی در راه است چون مدل قبلی با عنوان “AppleTV5,3” شناسایی شده بود و از آن‎جایی‎که مدلی مرتبط با عنوان “AppleTV6,2” وجود ندارد، شاید در واقع با مدل جدیدی روبرو باشیم. البته احتمال این هم وجود دارد که کل این جزئیات صحت نداشته باشند، ولی با توجه به این‎که امکان رونمایی از یک دستگاه اپل تی‎وی جدید غیر ممکن نیست، چرا آن را باور نکنیم؟

مشخص نیست که شرکت اپل چه زمانی از گیرنده‎ی دیجیتالی جدید خود رونمایی می‎کند ولی با توجه به این‎که مدل قبلی در ماه اکتبر 2015 معرفی شده بود، احتمالا زمان معرفی مدل جدید نیز در همان بازه‎ی زمانی (در حدود مهرماه سال بعد) خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال