راه‌اندازی سرویس پست تلفنی به صورت یکپارچه در کل کشور

غلامرضا نجاری، عضو هیات مدیره شرکت پست اعلام کرد: سرویس پست تلفنی (۱۹۳) به صورت یکپارچه در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی شد. با استفاده از این سرویس، شهروندان خدمات شهری را درب منازل دریافت می‌کنند. عضو هیات مدیره شرکت پست در خصوص سابقه سرویس پست تلفنی گفت: از ۱۰ سال پیش مقدمات راه اندازی این […]

غلامرضا نجاری، عضو هیات مدیره شرکت پست اعلام کرد: سرویس پست تلفنی (۱۹۳) به صورت یکپارچه در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی شد. با استفاده از این سرویس، شهروندان خدمات شهری را درب منازل دریافت می‌کنند.

عضو هیات مدیره شرکت پست در خصوص سابقه سرویس پست تلفنی گفت: از ۱۰ سال پیش مقدمات راه اندازی این سرویس، انجام شده بود اما تاکنون به دلایل مختلف، موفق به اجرای آن به صورت گسترده نشده بودیم.

نجاری با اشاره به نبود امکان هماهنگی و انسجام برای این سرویس به دلیل محلی بودن آن و رضایتبخش نبودن عملکرد آن، افزود: در دور جدید تصمیم بر این شد که سرویسی استاندارد، هماهنگ و یکپارچه در کل کشور راه‌اندازی شود تا علاوه بر خدمات پستی، سایر خدمات عمومی مورد نیاز مردم را نیز ارائه دهد.

وی از راه‌اندازی 193 مرکز تماس متمرکز در تبریز خبر داد و گفت: تمام خطوط تلفن در سراسر کشور، در صورت تماس به این مرکز متصل می‌شوند.

به گفته عضو هیات مدیره شرکت پست، این سرویس بر مبنای یک استاندارد مشخص عملیاتی شده است و تیم‌های عملیاتی و اجرایی آن، آموزش‌های لازم را دیده‌اند. همچنین این پروژه در راستای سرعت بخشیدن به اجرای آن برون‌سپاری شده است. این سرویس در جهت کاهش رفت و آمد شهری با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

نجاری خاطرنشان کرد: دریافت خدمات پستی از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۹۳ در این طرح امکان‌پذیر است. علاوه برخدمات پستی، سرویس‌های ویژه شهروندی با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط نیز از طریق ۱۹۳ ، قابل ارائه به کاربران خواهد بود که از جمله می‌توان به تهیه بلیط‌های قطار و هواپیما و خدمات نیابتی دولت اشاره کرد.

باتوجه به اظهارات وی، شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی با سامانه ۱۹۳، سرویس‌های مدنظرشان را درب منزل دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال