انتشار محتوای مربوط با طالبان در فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ ممنوع شد

 فیسبوک اعلام کرد، گروه طالبان را یک گروه تروریستی در نظر گرفته و با قدرت گرفتن آنها در افغانستان هرگونه محتوای مربوط به این گروه را از پلتفرم های اصلی خود پاک خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌بی‌سی، فیسبوک اعلام کرد گروه طالبان را یک […]

 فیسبوک اعلام کرد، گروه طالبان را یک گروه تروریستی در نظر گرفته و با قدرت گرفتن آنها در افغانستان هرگونه محتوای مربوط به این گروه را از پلتفرم های اصلی خود پاک خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از خبرگزاری سی‌ان‌بی‌سی، فیسبوک اعلام کرد گروه طالبان را یک گروه تروریستی تلقی کرده و به همین دلیل قرار است یک تیم اختصاصی تمامی محتوا و پست های مربوط به این گروه را نظارت کند.

 به گفته فیسبوک طالبان که به تازگی به قدرت رسیده طبق قوانین آمریکایی سازمانی تروریستی محسوب شده و به همین دلیل ممنوعیت هایی در رابطه با این گروه در نظر گرفته شده است. پس از این موضوع فیسبوک تمام صفحه های مربوط به طالبان یا افراد آنها را حذف کرد و این اقدام برای طرفداران و حامیان آن نیز انجام خواهد شد.

 البته در گروه اختصاص یافته برای نظارت بر محتوا های اینچنینی از کارشناسان افغان نیز استفاده شده است. طالبان برای برقراری ارتباط همچنان از واتساپ استفاده میکند و به دلیل فناوری رمز گذاری سراسری امکان مشاهده محتوای آن توسط فیسبوک وجود ندارد. با این حال واتساپ نیز اعلام کرد در صورت اطلاع از حضور اینگونه افراد و یا سازمان طالبان اقداماتی را در این راستا انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال