5 + 1 راه برای افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل (نوروز و …)

هر سال در عید نوروز تب و تاب رقابت برای گرفتن مشتری برای سالن های زیبایی و آرایشگری به اوج خود میرس و افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل چون عید نوروز و مناسبت‌های دیگر افزایش میابد. ما قرار است تا 5 + 1 ترفند برای افزایش درآمد آرایشگاه و سالن زیبایی را برای امسال […]

هر سال در عید نوروز تب و تاب رقابت برای گرفتن مشتری برای سالن های زیبایی و آرایشگری به اوج خود میرس و افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل چون عید نوروز و مناسبت‌های دیگر افزایش میابد. ما قرار است تا 5 + 1 ترفند برای افزایش درآمد آرایشگاه و سالن زیبایی را برای امسال به شما بیاموزیم. افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل مانند عید نوروز و مناسبت‌های مختلف یکی از دغدغه‌های آرایشگران، به خصوص آرایشگران کم‌تجربه و تازه‌کار، است. برای افزایش درآمد سالن آرایشی باید از ترفندهایی برای جذب مشتری در روزهای تعطیل استفاده کرد که بهترین سالن های زیبایی در تهران این ترفندها را بخوبی استفاده میکنند.

افزایش درآمد آرایشگاه در روزهای تعطیل تا حد زیادی به مهارت، دستمزد مناسب، محل آرایشگاه، مواد مورد استفاده و اخلاق آرایشگر بستگی دارد که نباید از آن غافل شد. در زیر به بررسی پنج راه برای افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل پرداخته خواهد شد و تعدادی از بهترین سالن کاشت ناخن و ناخنکار تهران را معرفی میکنیم.

تکنیک افزایش درآمد سالن زیبایی

  • تنظیم زمان فعالیت کاری آرایشگاه
  • استفاده از قرعه کشی و جایزه و آفرهای ویژه
  • فعالیت در روزهای تعطیل
  • افزایش سرعت عمل مربیان

نکته بسیار مهم!!!!

زمان رسیدن به درآمد بیشتر برای آرایشگاه

یکی از نکات بسیار مهم در بقا کسب و کار، رسیدن سریع به درآمد است.

استفاده از تجربیات مشاورین کسب و کار با صرف هزینه بسیار پایین ممکن است و نیاز نیست تمام آن تجربیات را خودتان بدست بیاورید چراکه نکته مهم تر زمان رسیدن به درآمدزایی است. مشاورین کسب و کار با موارد مختلفی مواجه بوده اند و تجربیات بسیار بیشتری نسبت به شما دارند.

مشاوره افزایش درآمد سالن زیبایی

دقت داشته باشید هر حوزه ای تخصص ویژه خود را دارد، همانطور که شما در آرایش و آموزش متخصص هستید روش های کسب درآمد و مارکتینگ هم متخصصین ویژه خود را دارند. پس این نکته را در نظر داشته باشید که در ابتدای کار براحتی با دریافت مشاوره از متخصصین کسب و کار میتوانید روند درآمدزایی سالن زیبایی خود را افزایش دهید. یکی از مراکز شناخته شده در زمینه مشاوره کسب و کار مراکز آموزشی و تبلیغات آموزشگاه ها و سالن ها سایت ایران آموزشگاه است.

ترفندهای درامد بیشتر برای سالن دارها

راه اول: زمان بازکردن و بستن آرایشگاه خود را تنظیم کنید

تنظیم زمان بازکردن و بستن آرایشگاه باعث می‌شود تا روال کار شما منظم‌تر بوده و مشتریان بدانند در چه ساعت و روزهایی به آرایشگاه شما مراجعه کنند. شاید برای بسیاری از ما پیش آمده باشد که در روز تعطیل بخواهیم به آرایشگاه برویم اما به این دلیل که باز و بسته‌شدن آرایشگاه منظم نبوده، از رفتن به آنجا صرف نظر کردهایم. مشتریان معمولاً دوست ندارند تا برای انجام کارهای زیبایی خود معطل شده یا کار آنها به تعویق بیفتد. یک برنامه کاری منظم برای آرایشگاه، به آنها این اطمینان خاطر را می‌دهد که در چه روزها و ساعت‌هایی آرایشگاه باز بوده و می‌توانند به آن مراجعه کنند.

داشتن برنامه برای بازکردن و بستن آرایشگاه علاوه بر اینکه اعتماد و رضایت مشتریان را جلب می‌کند، سبب افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل نیز می‌شود. در این صورت مراجعه‌کنندگان بیشتر شده و شما می‌توانید درآمد خوبی از این راه داشته باشید. برای اعلام برنامه‌های سالن زیبایی می‌توانید از طریق سایت آرایشگاه یا صفحات مجازی دیگر چون اینستاگرام و کانال‌های تلگرام، استفاده کنید.

راه دوم: با استفاده از جایزه و قرعه‌کشی مشتری جذب کنید

یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب مشتری در تعطیلات استفاده از جایزه یا قرعه‌کشی است. به‌صورت کلی در بازاریابی از جمله اقداماتی که برای جلب نظر مشتریان و فروش بیشتر انجام می‌دهند، جایزه و قرعه‌کشی است. این کار باعث می‌شود تا مشتریان تشویق شده و به آرایشگاه مراجعه نمایند.

جوایز و قرعه‌کشی‌هایی که در نظر گرفته می‌شود باید به‌گونه‌ای باشد تا مشتریان نتوانند در برابر آن مقاومت کنند. در واقع جایزه هرچقدر بزرگ‌تر باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال می‌توانید جوایز نقدی یا اینکه تخفیفاتی روی برخی از خدمات آرایشگاه مثل رنگ مو، آرایش عروس، کراتینه مو و کاشت ناخن داشته باشید.

 یک نکته بسیار مهم که بهتر است در اینجا ذکر شود، جشن‌هایی است که در تعطیلاتی مانند عید نوروز و سایر اعیاد و مناسبت‌ها برگزار می‌شود. معمولاً برای این مراسم‌ها، افراد بیشتر به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند؛ بنابراین با تخفیفات شگفت‌انگیز می‌توان آنها را جذب سالن کرد. جایزه و قرعه‌کشی در سالن آرایشی علاوه بر تبلیغ، سبب وفاداری بیشتر مشتریان نیز می‌شود.

راه سوم: زمان تعطیلی سالن آرایشگاه خود را کاهش دهید

برای افزایش درآمد، زمان تعطیلی سالن آرایشگاه خود را کاهش دهید. هیچ یک از مشتریان دوست ندارند در ایام تعطیل زمان زیادی را صبر کنند تا آرایشگاه باز شود. به همین دلیل با کاهش زمان تعطیلی سالن آرایشی می‌توان رضایت آنان را افزایش داد.

در روزهای تعطیل معمولاً بسیاری از سالن‌های زیبایی فعالیت ندارند. شما با باز نگه‌داشتن آرایشگاه خود می‌توانید، مشتریان بیشتری را جذب کنید. همچنین هر چقدر آرایشگاه بیشتر فعالیت داشته باشد می‌تواند خدمات بیشتری نیز به مشتریان خود ارائه دهد. همین موضوع سبب افزایش درآمد آرایشگاه در روزهای تعطیل می‌شود.

مراجعه به آرایشگاه‌ها در تعطیلات به خصوص برای افرادی که در طول هفته مشغله‌های زیادی دارند و تنها در روزهای تعطیل قادر به انجام کارهای شخصی خود هستند، بیشتر اتفاق می‌افتد. ساعت کار آرایشگاه در شهرهای بزرگ مانند تهران به‌خصوص در زمان‌هایی که شهر خلوت‌تر است، می‌تواند با استقبال بیشتری مواجه شود، زیرا در این صورت مشتریان می‌توانند در زمان کمتری به آرایشگاه مراجعه کنند.

راه چهارم: کسب و کار خود را تبلیغ کنید

تبلیغات می‌تواند باعث افزایش درآمد آرایشگاه در تعطیلات شود. تبلیغات در شکست یا موفقیت بسیاری از کسب ‌و کارها نقش مهمی دارد. به طور کلی تبلیغات یک برگ برنده برای سالن‌های زیبایی است که از این طریق می‌توانند صدای خود را به مشتریان برسانند.

مشتریان آرایشگاه از این طریق با خدمات مختلف آن و زمان‌های فعالیت، آشنا خواهند شد که این می‌تواند سبب افزایش درآمد آرایشگاه در ایام تعطیل شود. همچنین می‌توان قیمت انواع خدماتی که در آرایشگاه ارائه می‌شود را با تخفیفات شگفت‌انگیز در تبلیغات بیان کرده و از این طریق مشتریان بیشتری جذب کنید.

راه پنجم: تمرکز و سرعت عمل خود را افزایش دهید

یک آرایشگر ماهر می‌تواند حتی با حداقل امکانات مشتریان زیادی داشته باشد. در واقع آنچه که در آرایشگری اهمیت زیادی دارد تمرکز و سرعت عمل است. یعنی شما در عین حال که سرعت بالایی در انجام کارها دارید باید تمرکز کافی نیز داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را در کمترین زمان کسب کنید. تمرکز و سرعت بالا در آرایشگری باعث می‌شود تا بتوانید روزانه خدمات مشتریان بیشتری را انجام داده و درآمد بالاتری به دست بیاورید. برای این کار بیشتر تمرین کنید و فنون خدماتی که انجام می‌دهید را یاد بگیرید.

ترفند آخر برای درآمد بیشتر سالن

قیمت خدمات خود را بالا ببرید ….

بله، این یک ترفند قدیمی و موثر برای افزایش درآمدزایی شماست. همیشه قیمت ارزان دلیل بر موفقیت نیست و بسیاری از مشتریان خوب وقتی قیمت های ارزان را میبینند فکر میکنند که کیفیت کار هم پایین است. با کاهش قیمت مشتریان بیشتری را بدست می آورید اما بعد از مدتی بعلت شلوغی و حجم بالای کار کیفیت را ازدست میدهید پس سعی کنید برای قیمت گذاری خدماتتان کمی بیشتر تامل کنید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.