کارآفرینی با سرمایه 10 و 20 میلیون تومانی چطور ممکن است؟

مقاله تبلیغاتی کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون، در نگاه اول شاید چندان امیدوار کننده به نظر نرسد. اما بد نیست بدانید که تعداد زیادی از بزرگ ترین و موفق ترین کارآفرین های دنیا، کار خود را با سرمایه بسیار محدود آغاز نموده اند. بنابراین تصور این که برای کارآفرینی نیاز به شرایط بسیار فوق العاده […]

کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون تومان

مقاله تبلیغاتی

کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون، در نگاه اول شاید چندان امیدوار کننده به نظر نرسد. اما بد نیست بدانید که تعداد زیادی از بزرگ ترین و موفق ترین کارآفرین های دنیا، کار خود را با سرمایه بسیار محدود آغاز نموده اند. بنابراین تصور این که برای کارآفرینی نیاز به شرایط بسیار فوق العاده و سرمایه ای هنگفت داریم، می تواند عاملی برای دست کشیدن از آرزوهایمان باشد. در واقع شروع کسب و کار و پیشرفت و توسعه آن، بیشتر از آنکه نیاز به سرمایه ای عظیم داشته باشد، به تلاش و پشتکار در کنار خلاقیت احتیاج دارد. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون بپردازیم.

دکتر ماکان آریا پارسا، یکی از کارآفرینان برتر کشور است، اعتقاد دارد که در جامعه ای که زندگی می کنیم، با وجود تورم و مشکلات اقتصادی متعدد، فرصت های اقتصادی زیادی وجود دارد. به طوری که با کمی تیز هوشی و تشخیص پتانسیل های بازار، می توان حتی به کارآفرینی با سرمایه 10 میلیون تومان نیز فکر کرد. در واقع تورم و مشکلات اقتصادی، باید تلنگری باشد که هر چه زودتر فکری برای سرمایه خود بکنید. وگرنه با رشد تورم روز به روز از ارزش سرمایه شما کاسته خواهد شد. بنابراین در نظر گرفتن چند پلن اقتصادی، برای سودآوری و رشد سرمایه یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

کارآفرینی با سرمایه 10 میلیون

ایده های کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون

 

کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون تومان، طبیعتاً نمی تواند در حد و اندازه های راه اندازی یک واحد تجاری بزرگ باشد. اما این سرمایه برای ایجاد سنگ بنای کاری که در آینده می تواند بسیار پر رونق باشد، سرمایه خوبی است. شما باید به خوبی با راهکارهای بهبود فضای کسب و کار آشنا باشید تا بتوانید از سرمایه 20 میلیونی نهایت استفاده را داشته باشید. البته انتخاب رشته و زمینه کاری، کاملاً به روحیات و مهارت های شما بستگی دارد.

در اختیار داشتن برخی از ابزار و تجهیزات می تواند در این مسیر بسیار کمک کننده باشد. به عنوان مثال یکی از مشاغلی که سود بسیار خوبی به همراه دارد، اما با سرمایه حدود 10 تا 20 میلیون تومان می توان آن را راه اندازی نمود، پرورش زالو و عقرب است. این کار نیاز به تجهیزات خاص و فضای گسترده ای ندارد و می توان در یک محیط کوچک، مانند حیاط منزل نیز آن را عملی کرد. اما اگر بتوانید تسلط کافی در این زمینه به دست آورید، می بینید که یک کار فوق العاده پول ساز را شروع کرده اید.

اما ممکن است روحیات شما با این کار، تناسب چندانی نداشته باشد. بنابراین می توانید برای کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون تومان، سراغ کار دیگری مانند کابینت سازی بروید. کابینت سازی از آن دسته مشاغلی است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد. اما هنر، خلاقیت و پشتکار شما را می طلبد. در واقع دقت، ظرافت و سلیقه هنری شما می تواند ضامن درآمد بیشتر برای شما باشد. برای شروع کار شما نیاز دارید فضایی را برای کارگاه در نظر بگیرید. تجهیزاتی محدودی مانند دستگاه برش، میز کار، دستگاه نوار لبه چسبان و… مواردی هستند که باید تهیه نمایید. بنابراین اگر بتوانید زیرزمین یا بخشی از خانه را برای شروع، به این کار اختصاص دهید به سرعت می توانید کار خود را به عنوان یک منبع درآمدی بسیار عالی گسترش دهید.

اما ممکن است ساخت کابینت و سر و کار داشتن با چوب نیز برای شما چندان جذاب نباشد. بنابراین می توانید خدمات دوخت و نصب پرده را به عنوان یکی از ایده های کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون تومان، در لیست انتخاب های خود بگنجانید. تزیینات منزل و امور مربوط به آراستگی خانه، موضوعی است که در بازار همیشه مخاطبان و مشتریان خود را دارد. بنابراین به راحتی می توانید در این زمینه به درآمد های خوبی دست پیدا کنید. برای انجام این کار نیز لازم است کمی ذوق و سلیقه چاشنی کارتان کنید، تا خدمات متمایز و بهتری را نسبت به دیگران ارائه دهید در این شرایط است که سیل مشتریان به سمت شما هدایت می شوند.

توجه داشته باشید که شما به عنوان یک کارآفرین باید بتوانید به خوبی 20 میلیون تومان را مدیریت نمایید. برای این منظور لازم است به خوبی با مدیریت ریسک در کارآفرینی آشنا باشید.

کسب و کار خانگی با 20 میلیون

 

بسیاری از بانوان در صدد هستند توسط راه اندازی یک کسب و کار خانگی با 20 میلیون، به درآمد قابل قبولی دست یابند. اما موضوع اینجاست که برخی از بانوان ایده خاصی در ذهن ندارند و می پرسند که با 20 میلیون چکار کنم؟ در پاسخ به این سوال می توان ایده های ناب زیادی را مطرح نمود. مشاغل خانگی زیادی هستند که می توان با 20 میلیون تومان از آن ها کسب درآمد نمود. یکی از پربازده ترین مشاغل خانگی، داشتن یک فروشگاه اینترنتی است. امروزه جذب مشتری و فروش کالا نسبت به گذشته بسیار آسان شده است. زیرا شما می توانید در منزل خود بمانید و به صورت غیر حضوری، از طریق ابزارهای رایگان و فوق العاده ای نظیر اینستاگرام به درآمد برسید.

با 20 میلیون چکار کنم؟

مزیت داشتن فروشگاه آنلاین، این است که نیازی نیست حتما سرمایه هنگفتی را صرف خرید کالا و پر کردن مغازه نمایید. بلکه تنها کافی است چند عکس از محصولات در اختیار داشته باشید و پس از جذب مشتری، نسبت به تهیه کالا اقدام نمایید. این کار از آن دسته مشاغلی است که می توان به عنوان یک ایده برای کارآفرینی با سرمایه 10 میلیون تومان معرفی نمود.

یکی دیگر از موضوعات جذاب برای راه اندازی کسب و کار خانگی با 20 میلیون، ارائه خدمات آشپزی می باشد. معمولاً در همه خانه ها وسایل مربوط به آشپزی مانند فر، اجاق گاز و دیگ وجود دارد. بنابراین این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد. با داشتن تبلیغات مؤثر و جذب مشتری می توانید غذاهای خاص و خوشمزه ای را به فروش برسانید. با در اختیار گرفتن یک پیک و ارائه تخفیفات دوره ای، می توانید مشتریان خود را بیشتر کنید. جدا از پخت غذا می توانید انواع شیرینی ها و کیک های خانگی و یا سوسیس و کالباس خانگی را با کیفیت بالا، به فروش برسانید. اکثر مردم تهیه غذای سالم با قیمت بالاتر را به خوراکی های بازاری ترجیح می دهند.

شاید برایتان جای تعجب باشد اما یکی از پیشنهادات ایجاد کسب و کار خانگی با 20 میلیون، راه اندازی یک خط تولید دائمی می باشد. راه اندازی خط تولید با 20 میلیون، کار غیر ممکنی نیست. زیرا در صورتی که شما به هنر خاصی مانند خیاطی و صنایع دستی علاقه مند باشید، به سرعت می توانید خط تولید خود را گسترش دهید. البته این خط تولید می تواند شامل مواد خوراکی مختلف مانند انواع ترشی، برگه زردآلو، آلو، حبوبات بسته بندی نیز باشد که در تمام طول سال، مشتریان خاص خود را دارند.

اشتغال زایی با سرمایه 20 میلیون تومان

 

کارآفرینی با سرمایه 20 میلیون تومان، می تواند در کنار درآمدی که برای شما به وجود می آورد منجر به اشتغال زایی برای تعدادی دیگر از افراد جامعه نیز بشود. گردآوری تعدادی از رانندگان موتورسیکلت که به عنوان پیک در سطح شهر، به فعالیت بپردازند می تواند ایده خوبی برای اشتغال زایی با 20 میلیون باشد. به این ترتیب نه تنها شما بلکه تعدادی دیگر از هموطنان نیز می توانند به درآمد برسند.

یکی دیگر از راه های اشتغال زایی به وسیله کارآفرینی با سرمایه کم، تومان، پذیرش سفارشات تایپ و ترجمه می باشد. در صورتی که در یکی از شبکه های اجتماعی شروع به تبلیغات کرده و خدمات تایپ و ترجمه را با قیمت مناسب ارائه دهید، می توانید از توانایی و تجربه افراد زیادی در این حوزه کمک بگیرید.

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.