خرید یوسی ارزان ارسال آنی واریا شاپ

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است که امروزه بین نسل نوجوان طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی به صورت گروهی بوده و شرکت سازنده آن در کره جنوبی قرار گرفته است. با وجود اینکه چند سال که از ساخت این بازی می‌گذرد، هر لحظه افراد بیشتری به آن جذب […]

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است که امروزه بین نسل نوجوان طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی به صورت گروهی بوده و شرکت سازنده آن در کره جنوبی قرار گرفته است. با وجود اینکه چند سال که از ساخت این بازی می‌گذرد، هر لحظه افراد بیشتری به آن جذب می‌شوند. طراحی نسخه موبایلی بازی پابجی با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده است.

در این بازی از سلاح‌های جنگی روز دنیا استفاده می‌شود. ژانر اکشن این بازی بسیار جذاب بوده و در ابتدا شما همراه ۹۹ نفر دیگر روی زمین فرود می‌آیید. در صورتی که بتوانید تا لحظه آخر مقاومت کنید، شما برنده بازی خواهید بود. اما برای ارتقا بیشتر این بازی کاربران به چیزی به نام یوسی نیاز دارند. در حال حاضر خوشبختانه کاربران می‌توانند با خرید یوسی سطح بازی خود را ارتقا دهند. UC‌ها اهمیت بسیار زیادی در بازی داشته و می‌توانند در برد و موفقیت شما تأثیر‌گذار باشند، در ادامه این مطلب ما تصمیم داریم در مورد نحوه خرید و به دست آوردن یوسی پابجی موبایل اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

خرید یوسی در بازی پابجی

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، یوسی‌ها تاثیرات زیادی روی ارتقا سطح بازی دارند. مانند دیگر بازی‌های سبک بتل رویال، خرید یوسی هم می‌تواند از درون بازی انجام شود. اما باتوجه به محدودیت‌های کشور ما، بهتر است خرید یوسی فوری پابجی موبایل از واریا شاپ انجام شود.

کاربرد یوسی پابجی موبایل

در بالا شما در یافتید که UC نوعی ارز است و از آن برای ارتقا بازی پابجی استفاده می‌شود. هرچقدر که کاربران UC بیشتری به دست آورند، سرعت آن‌ها در پیشرفت بازی بیشتر خواهد شد. تاثیرات بسیار زیاد UC در بازی پابجی باعث شده که بازیکنان برای به دست آوردن و خرید یوسی تلاش‌های زیادی انجام دهند. هر اندازه که بازیکنان UC بیشتری به دست آورند، احتمال اینکه در رقابت پیروز شوند بیشتر خواهد شد. با این حال می‌توان کاربرد‌های UC را در موارد زیر خلاصه کرد.

ارتقا سطح رقابت

UC‌ها به شرکت‌کنندگان پابجی اجازه می‌دهند که در رقابت رویال پس، الیت رویال پس شرکت کرده و ماموریت‌های خود را در بازی تکمیل کنند. بازیکنان می‌توانند با تکمیل ماموریت‌های خود به عنوان پاداش UC دریافت کنند. حتی می‌توانند به اندازه‌ای که UC خرید کرده‌اند یا بیشتر، UC به دست آورند.

خرید لباس، اسلحه و سلاح‌های نظامی مختلف

با خرید یوسی کاربران می‌توانند فضای بازی را شخصی‌سازی کنند. آن‌ها می‌توانند در بازی خانه، ماشین و اسلحه به دست آورند. برای برنده شدن در بازی پابجی کاربران باید سطح بازی و قدرت خود را ارتقا دهند، برای این منظور هم آن‌ها نیاز به زره و اسلحه دارند. هر اندازه که بازیکنان در بازی سلاح‌های خفن‌تری داشته باشند، بدون شک از شانس بیشتری برای زنده ماندن برخوردارند. تمامی این‌ها را فقط و فقط می‌توان به کمک UC به دست آورد. در واقع UC نوعی اعتبار درون برنامه برای به دست آوردن موارد مورد نیاز است.

UC امکان تهیه اسلحه و لباس را برای بازیکنان فراهم می‌کند و بدون این ارز، بازیکنان قادر به به دست آوردن این موارد نیستند. خوشبختانه خرید یوسی از واریا شاپ با قیمت بسیار مناسب و تعداد مختلف امکان‌پذیر بوده و خرید آن به مدل گوشی هم ارتباطی ندارد.

عدم وجود محدودیت‌ها در بازی

عدم محدودیت در ارتقا بازی یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت در بازی پابجی به شمار می‌رود. هر فردی که می‌خواهد در این بازی واقعا پیشرفت کند و به سطح‌های بالاتری ارتقا یابد، باید UC خریداری کند. برای خرید UC می‌توانید به وب‌سایت واریا شاپ مراجعه کنید یا با شماره 09172651008 تماس بگیرید.

آیا می‌توان یوسی را از داخل ایران خریداری کرد؟

محدودیت‌های مالی در ایران اجازه ارتباط با بانک‌های خارج از کشور را نمی‌دهند. در اثر این محدودیت‌های مالی امکان برقراری ارتباط با درگاه‌های بین‌المللی وجود ندارد. با توجه به اینکه سازندگان بازی پابجی خارج از کشور هستند، سعی کرده‌اند که با امکان استفاده از درگاه‌های بین‌المللی امکان تراکنشات مالی را برای بازیکنان فراهم کنند.

با وجود این‌ها ایرانیان قادر به استفاده از درگاه‌های بین‌المللی نیستند، مگر آنکه فردی از کارت بانکی بین‌المللی برخوردار باشد. عدم برخورداری بازیکنان از مستر کارت‌ها، کارت‌های اعتباری بین‌المللی و ویزا مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورده است. اما خوشبختانه واریا شاپ این محدودیت‌ها را کنار‌زده و در این وب‌سایت امکان خرید یوسی برای بازیکنان وجود دارد.

خرید UC به صورت فوری

به طور کلی علاوه بر دغدغه مالی برای خرید UC بازیکنان دغدغه زمانی هم دارند. بازیکنانی که برای خرید UC اقدام می‌کنند، می‌خواهند برای ارتقا بازی خود و به دست آوردن امکانات بیشتر از آن استفاده کنند. با این اوصاف برای آنان بسیار مهم است که چه زمانی UC به حساب آن‌ها انتقال پیدا می‌کند.

بهتر است بدانید که در وب‌سایت واریا شاپ تمامی خدمات مربوط به بازی پابجی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند. ضمن اینکه نیازی نیست نسبت به از بین رفتن ارز‌های UC خود نگران باشید؛ چرا که در صورت تغییر فصل بازی تمامی ارز‌های در اکانتتان ذخیره شده و از بین نمی‌روند. با استفاده از ارز‌های ذخیره شده خود می‌توانید برای خرید آیتم‌ها و امکانات بازی اقدام کنید.

چگونه می‌توان UC رایگان به دست آورد؟

اکثر افرادی که در پابجی بازی می‌کنند، دنبال راهی برای به دست آوردن UC رایگان هستند. بدیهی است که امکان به دست آوردن UC به صورت رایگان هم وجود دارد، همانطور که در بالا هم اشاره کردیم اگر ماموریت خود را با موفقیت به اتمام برسانید، به عنوان جایزه UC دریافت می‌کنید.

البته که میزان دریافت UC در هر ماموریت متفاوت است، برای مثال در صورت انجام تعداد معینی هدشات در مدت زمان معینی، بیست UC به بازیکن داده می‌شود. شاید مقدار UC دریافتی از این روش چندان زیاد نباشد، اما به هرحال امکان دریافت آن به صورت رایگان وجود دارد.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی در مورد خرید یوسی به شما عزیزان ارائه کنیم. در پایان بهتر است بدانید که UC قیمت واحدی نداشته و نسبت به کشور و ارزش ارز آن کشور متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه در ایران UC را باید به دلار خرید و به دلیل وجود تورم‌ها نرخ دلار همواره در نوسان است، باید برای خرید UC نسبت به قیمت روز دلار اطلاع داشته باشید. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها، با شماره 09172651008 تماس بگیرید.