بهترین نوع تاب ریلکسی + درمان استرس

تاب خوردن و تاب بازی از زمان­های قدیم و در همه جای دنیا رایج بوده است و یکی از تفریحات مورد علاقه کودکان و حتی بزرگسالان می­باشد که سن و سال نمی­شناسد . امروزه همانند قدیم ، طراحی تاب­ها فقط به کودکان اختصاص ندارد و پارک­ها و زمین بازی کودکان تنها مکان­هایی نمی­باشد که در […]

تاب خوردن و تاب بازی از زمان­های قدیم و در همه جای دنیا رایج بوده است و یکی از تفریحات مورد علاقه کودکان و حتی بزرگسالان می­باشد که سن و سال نمی­شناسد . امروزه همانند قدیم ، طراحی تاب­ها فقط به کودکان اختصاص ندارد و پارک­ها و زمین بازی کودکان تنها مکان­هایی نمی­باشد که در آن تاب مشاهده می­شود اگر سری به بازار بزنید انواع مختلف تاب را مشاهده خواهید کرد که برای استفاده تمام سنین مناسب بوده و قابل استفاده در همه مکان­ها از جمله در داخل خانه ، حیاط ، تراس ، پشت بام ، باغ ، ویلا و … می­باشد.ساخت تاب باغی میتواند یک ایده ناب باشد.

تاب ریلکسی ویلاسازه

یکی از انواع مدل­های تاب­های کم جا و جمع و جور ، تاب ریلکسی تولید ویلاسازه می­باشد که به علت اندازه کوچک گزینه مناسبی برای استفاده در داخل محیط خانه نیز می­باشد. طراحی تاب ریلکسی مانند یک صندلی معلق است که علاوه بر لذت تاب بازی به علت ظاهری زیبا ، برای دکور و چیدمان منزل نیز زیبایی به ارمغان می­آورد. نصب تاب ریلکسی آسان بوده و نیاز به تخصص و امکانات ویژه ای ندارد . این تاب­ها در اندازه­های یک نفره و دو نفره طراحی و تولید می­شوند و برای آرامش ، رهایی از استرس های روزانه و تفریح کودکان گزینه مناسبی می­باشد.

کاربرد صندلی تابی

تاب خوردن بر روی صندلی تابی حس آرامش را در شما به وجود خواهد آورد. بنابراین می‌توانید یکی از مدل‌های آن را برای قرار دادن در فضای باز باغ یا ویلا، بالکن یا گوشه‌ای از منزل خود انتخاب کنید.

فقط توجه داشته باشید که صندلی راحتی مخصوص فضای داخلی قابل استفاده در فضای باز نخواهد بود چرا که متریال استفاده شده در آنها برای بودن در فضای بیرونی خانه ممکن است مناسب نباشد در نتیجه در هنگام خرید تاب ریلکسی این نکته را در نظر داشته باشید که مدل انتخابی برای محل قرارگیری مناسب باشد.

اگر پس از سپری شدن یک روز سخت، نیاز به آرامش ذهنی دارید، بر روی صندلی تابی خود بنشینید و با تکان‌های آن آرام شوید. و یا لذت خواندن کتاب مورد علاقه‌تان را با نشستن بر روی این صندلی‌ها دو چندان کنید. با عزیزانتان بر روی آن بنشینید و یک شب زیبا را سپری کنید و با یکدیگر گفتگو کنید.

تاب خوردن تفریحی است بسیار لذت بخش که تنها مختص به زمان کودکی نیست، فرقی نمی‌کند چند ساله باشید حرکات آرام تاب ریلکسی و حس زیبای آن را باید تجربه کرد.

اب ریلکسی مونیخ

راهنمای انتخاب بهترین نوع تاب ریلکسی :

اگر شما نیز قصد تهیه تاب ریلکسی دارید ، برای انتخاب بهترین نوع تاب ریلکسی معیار­های زیر را در نظر داشته باشید :

  • ظاهر تاب ریلکسی

تاب­های ریلکسی تنوع فراوانی دارند و در مدل­های مختلف اشکی ، گرد ، تختشو ، خمره ایی ، مدرن ، فانوسی ، تاب ریلکسی آویز و مخروطی تولید می­شوند . با توجه به این تنوع مدل و رنگ­بندی فراوان ، بهترین مدل تاب ریلکسی ، مدلی است که با فضای خانه شما ، دکوراسیون محیط و همچنین رنگ چیدمان منزل شما تناسب داشته باشد . برای مثال برای خانه­هایی که سبک چیدمان آن­ها مدرن و امروزی می­باشد تاب­های ریلکسی مدرن که شکل­های خاص و امروزی دارند ، انتخاب مناسبی می­باشد.

  • اندازه تاب ریلکسی

تاب­های ریلکسی در اندازه­های مختلف و ظرفیت تک نفره و دو نفره تولید می­شوند . اگر فضای خانه و محیط شما کوچک است مدل­های تک نفره و کم جا و اگر فضای شما بزرگ است ، انواع دونفره و بزرگ آن برای شما مناسب است . بنابراین برای خرید بهترین نوع تاب ریلکسی حتما به تناسب ابعاد تاب و فضای خود توجه نمایید.

  • جنس تاب ریلکسی

تاب­های ریلکسی در جنس­های مختلف فلزی ، شیشه ای ، حصیری ، مکرومه ، ابریشم ، یو وی ، آهنی و چوبی تولید می­شود . بهترین نوع تاب ریلکسی تابی است که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد و نوع جنس تاب با محیط قرارگیری آن تناسب داشته باشد برای مثال تاب ریلکسی شیشه ای زیبایی زیادی دارد ولی به علت حساسیت و سختی نگهداری برای کسانی که فرزند کوچک دارند توصیه نمی­شود و یا تاب ریلکسی چوبی برای آب­وهوای شرجی توصیه نمی­شود.

  • زنجیر تاب ریلکسی

یکی از مهم ترین قسمت­های تاب ریلکسی زنجیر آن است . بر خلاف دیگر نوع تاب­ها که به وسیله دو زنجیر در کناره­های صندلی به پایه و چهارچوب تاب متصل می­شوند ، تاب ریلکسی تنها یک زنجیر و نقطه اتصال در بالای تاب دارد و تمام سنگینی و وزن افراد و تاب بر روی این زنجیر بوده پس جنس این زنجیر اهمیت زیادی دارد . بنابراین یکی از شاخص­های مرغوبیت تاب ریلکسی ، محکم بودن زنجیر تاب می­باشد.

  • کوسن تاب ریلکسی

کوسن­های تاب ریلکسی یک تکه ویا چند تکه هستند . بهترین نوع تاب ریلکسی ، تابی است که دارای کوسن­های نرم و راحت بوده و جنس پارچه کوسن نیز مرغوب و نانو باشد تا مقاومت و طول عمر بیش­تری داشته و در اثر شست و شو از بین نرود.

  • ارتفاع تاب ریلکسی

تاب­های ریلکسی در ارتفاع­های مختلفی تولید می­شوند . تناسب ارتفاع تاب و قد افراد در تاب خوردن و راحتی استفاده بسیار تأثیرگزار می­باشد بنابراین بهترین نوع تاب ریلکسی تابی است که زنجیر و ارتفاع تاب قابل تنظیم باشد در این صورت افراد مختلف و با قد­های متفاوت به راحتی می­توانند از آن استفاده کرده و ارتفاع تاب را تنظیم نمایند.

  • ایمن بودن تاب ریلکسی

بهترین نوع تاب ریلکسی تابی است که ایمنی آن بالا بوده و اتصالات آن محکم باشد تا به مرور زمان دچار شکستگی و بروز حادثه نشود.

  • قیمت تاب ریلکسی

همواره قیمت عامل مهمی در تهیه تمامی محصولات می­باشد . بهترین تاب ریلکسی تابی است که متناسب با مدل تاب ، جنس بدنه تاب و امکانات جانبی مانند قابلیت تخت­ خواب شدن قیمت به صرفه و مناسبی نیز داشته باشد.

  • تحمل وزن تاب ریلکسی

هر تاب ریلکسی با توجه به جنس مواد اولیه و مرغوب بودن آن ، همچنین با توجه به ظرفیت و ابعاد تاب حداکثر وزن قابل تحمل مشخصی را دارد . این حداکثر وزن را تولید کننده تاب مشخص می­کند پس حتما قبل از خرید از فروشنده ، مقدار وزن قابل تحمل تاب را جویا شوید . بهترین نوع تاب ریلکسی تابی است که با توجه به ظرفیت و ابعاد آن ، قابلیت تحمل وزن بالاتری را داشته باشد

  • راحتی تاب ریلکسی

هدف از خرید تاب ریلکسی ، آرامش ، استراحت و تفریح می­باشد بنابراین اگر قد تاب مناسب نبوده و یا نشیمن­گاه تاب راحتی مناسبی نداشته باشد ، نمی­توان از تاب استفاده مطلوب کرد . بهترین نوع تاب ریلکسی تابی است که استفاده از آن راحت باشد بنابراین حتما قبل از خرید بر روی تاب نشسته و راحتی آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

انواع تاب ریلکسی و صندلی ریلکسی

تاب ریلکسی را می‌توان در دسته‌های مختلفی تقسیم بندی کرد مهم‌ترین روش دسته بندی انواع تاب ریلکسی در بورس تاب ریلکسی بر اساس جنس بافت و طراحی تاب ریلکسی است که در ادامه به مهم‌ترین آنها خواهیم پرداخت

تاب ریلکسی ابریشمی درجه یک

تاب ریلکسی ابریشمی از بهترین مدل‌های تاب ریلکسی در ایران است که از بافت تمام ابریشم درجه یک و بسیار باکیفیت است. این مدل تاب‌های ریلکسی بسیار باکیفیت است و تحمل وزن بالایی دارند

صندلی ریلکسی حصیری

صندلی ریلکسی حصیری از جنس حصیر مخصوص است که معمولا برای فضای باز و یا در طراحی سنتی استفاده می‌شود

تاب ریلکسی خوابیده یا ریلکسی تختی

تاب ریلکسی مدل خوابیده یا هلال جز تاب‌های پرطرفدار برای افرادی است که دنبال آرامش واقعی هستندو تاب‌‌های ریلکسی خوابیده که به آن تاب ریلکسی تختی نیز گفته می‌شود مخصوصا اگر در فضای مناسب قرار گیرد واقعا آرامش و راحتی بی‌نظیری برای شما به ارمغان خواهد آورد و خیالی تخت خواهید داشت.

تاب ریلکسی مدرن ویلاسازه

نحوه تعادل تاب ریلکسی و استفاده از آن

بعد از اینکه طبق شاخص­ها و معیار­هایی که در این مقاله ذکر شد بهترین نوع تاب ریلکسی را متناسب با شرایط خود انتخاب و تهیه کردید ، نکته دیگری که باید به آن توجه کنید نحوه استفاده درست از تاب ریلکسی می­باشد تا عمر طولانی داشته و به سرعت آسیب نبیند. نحوه تاب خوردن با تاب­های ریلکسی با دیگر­ تاب­ها متفاوت می­باشد . تاب­های معمولی به صورت افقی مورد استفاده می­گیرند ولی تاب ریلکسی باتوجه به نوع طراحی آن ، باید به صورت عمودی مورد استفاده قرار گیرد به علت اینکه ، وزن شخص مصرف کننده تاب ریلکسی نباید از محیط دایره خارج شود تا در عملکرد آن اختلال ایجاد نشود.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.