پر فروش ترین جک پارکینگ ایرانی کدام برندها هستند؟

مسلما قیمت جک پارکینگ ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی کمتر است،اما از لحاظ کیفیت هم جک های خارجی بالاتر هستند و طول عمر بیشتری دارند.اما جک های ایرانی زیادی هستند که رقابت نزدیکی با برندهای خارجی دارند و از لحاظ کیفیت چیزی از محصولات خارجی کم ندارند. در صورتی که تمایل به هزینه بالا ندارید […]

مسلما قیمت جک پارکینگ ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی کمتر است،اما از لحاظ کیفیت هم جک های خارجی بالاتر هستند و طول عمر بیشتری دارند.اما جک های ایرانی زیادی هستند که رقابت نزدیکی با برندهای خارجی دارند و از لحاظ کیفیت چیزی از محصولات خارجی کم ندارند.

در صورتی که تمایل به هزینه بالا ندارید و تردد شما نیز زیاد نیست ،می توان از جک های ایرانی و چینی خوب استفاده کرد مانند جک پرشین پاور،سیماران،میلان و یال که همگی شرکت های خوبی در تولید جک پارکینگ هستند.

پس با انتخاب یک شرکت خوب ایرانی می توانید محصول با کیفیت و با قیمت اقتصادی را تهیه کنید. البته باید مراقب باشید تا جک های بی کیفیت را بنام جک خوب و خارجی به شما ندهند.یکی از شرکت های معتبر در خصوص نصب و فروش این محصولات ،شرکت جک پارکینگ گذر کنترل است که سالهاست در این حوزه فعالیت میکند و تجربه خوبی را دارد.

شرکت گذر کنترل با مشاوران فروش و تیم نصب حرفه ای سطح بالایی از رضایت مشتریان را در میان دیگر شرکت ها بدست آورده و تبدیل به شرکتی شناخته شده در این زمینه شده است.در ادامه به معرفی پرفروش ترین جک پارکینگ ایرانی میپردازیم.

جک پارکینگ ایرانی شرکت سیماران

سیماران را میتوان بهترین شرکت در زمینه تولید جک پارکینگ دانست. کیفیت ساخت بالا و بهره گیری از موتور قدرتمند ، گارانتی و پشتیبانی این برند خوش نام را بهترین برند داخلی کرده است. شرکت سیماران محصولی با نام جک فراز را در گروه تولیدات خود قرار داده است که از نظر کیفیت و کارایی در رده ی محصولات بسیار خوب درب های برقی قرار گرفته است.

جک ایرانی سیماران مدل فراز S4، یکی از بهترین و بی صدا ترین محصولات سیماران است. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است و خدمات پس از فروش عالی که در محل انجام می شود از محاسن این برند معتبر است.این محصول توان بالایی در جابجایی درب پارکینگ دارد و تقریبا دربهای 800 کیلو گرمی را را راحتی جابجا میکند.

جک پارکینگ ایرانی شرکت یال

تنوع زیاد و قیمت مناسی جک یال برای انواع درب های ریلی ، دو لنگه و تک باعت شده این برند در بین محصولات دربازکن برقی جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد و این قیمت در کنار کارایی و کیفیت و از همه مهمتر گارانتی ،انتخاب مناسبی برای خرید جک پارکینگ می باشد.

گروه یال درب مدرن از سال 1383 با هدف ارئه ی بهترین خدمات در جک پارکینگ پا به عرصه گذاشت . برای ارئه ی یک محصول بی نقص و با کیفیت ابتدا باید تمامی معایب و مزایای کالاهای هم نوع را پیدا کرد و از آنها برای تولید یک محصول استثنایی استفاده نمود .

گروه یال درب مدرن به کمک مهندسین توانای ایرانی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین درک بالا از نیاز مشتری در سال 1392 با افتخار اقدام به تولید جک پارکینگ کاملا ایرانی با کیفیتی کم نظیر نمود و پس از گذشت یکسال و گذر از امتحان های استاندارد و فنی در سال 1393 محصولاتش را روانه بازار کرد.

جک پارکینگ ایرانی میلان

جک پارکینگ ایرانی میلان 400 یکی از بهترین جک های درب پارکینگ و ساخت ایران است.موتور 220 ولت این جک قدرت خوبی را به آن داده و توان کشش درب تا 700 کیلوگرم را با طول 4 متر را دارد.خلاص کن جک درب پارکینگ کلیدی بوده وامنیت بالاتری نصبت به خلاص کن های اچاری دارد.

موتور جک میلان بر خلاف بیشتر جک ها بالا بوده و گیربکس آن در قسمت پایین قرار دارد که باعث می شود این جک بازویی برای مناطق گرمسیر مناسب تر باشد زیرا باعث میشود گریس آب شده در اثر گرما به داخل موتور نشت نکند.

سخن پایانی

برای خرید انواع جک پارکینگ شما باید اطلاعاتی درمورد وزن و عرض درب ساختمان خود داشته باشید تا مناسب ترین محصول با شرایط درب شما تهیه شود.همچنین دانستن تعداد تردد برای خرید این محصولات بسیار مهم است,زیرا هرچه تردد بالاتر باشد باید از جک های با تردد بالاو کیفیت بهتر استفاده کرد.

هنگام خرید جک پارکینگ حتما به برند و شرکت سازنده یا وارد کننده جک توجه داشته باشید. یکی از بهترین و دردسترس ترین راه های بررسی برند جک، سرچ کردن در اینترنت است. جک های پارکینگ معتبر و شناخته شده در اکثر فروشگاه های اینترنتی وجود دارند.