خرید تضمینی و سریع انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت به کاربران شرکت های مختلف اجازه می دهد که از هر نقطه ای از دنیا به سادگی به خدمات، محصولات و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و در زمان، انرژی و پول خود صرفه جویی کنند. در اصل گیفت کارت به نوعی کارت هدیه گفته می شود که دارای […]

خرید گیفت کارت به کاربران شرکت های مختلف اجازه می دهد که از هر نقطه ای از دنیا به سادگی به خدمات، محصولات و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و در زمان، انرژی و پول خود صرفه جویی کنند.

در اصل گیفت کارت به نوعی کارت هدیه گفته می شود که دارای اعتباری غیر نقدی است و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب و شخص دیگری را ندارد.

شرکت ها و موسسات معتبر و مطرح در سراسر جهان برای جلب رضایت کاربران خود و افزایش تعداد آنها اقدام به تولید و عرضه این کارت ها می کنند و با توجه به قابلیت هایی که این کارت ها دارند می توانند بهترین هدیه ممکن برای گیمرها، نتورکرها، دانش آموزان و دانشجویان و افراد عادی باشند.

مهم ترین نکات خرید گیفت کارت

هرچند که خرید گیفت کارت ها امروزه بسیار ساده است و می توان به صورت آنلاین اقدام به انجام آن نمود اما بستر اینترنت می تواند فضای مناسبی برای کلاهبرداری و سواستفاده باشد و به همین دلیل برای خرید انواع گیفت کارت، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی و … نکات و پارامترهای مختلفی را در نظر داشت که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون میزان سابقه و اعتبار فروشگاه و سایت عرضه کننده، نوع گیفت کارت خریداری شده، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، قیمت کارت و نوع ارز رایج آن، کاربردهای گیفت کارت ها، موارد امنیتی و تاریخ انقضای کارت، کارمزدها و مالیات های گیفت کارت و … هستند.

خرید تضمینی و سریع انواع گیفت کارت

رایج ترین گیفت کارت ها در جهان

اگرچه در هر نقطه ای از دنیا مردم به برندها و شرکت های خاصی علاقه داشته و بیشتر از محصولات آن استفاده می کنند اما تعدادی از برندها وجود دارند که در سراسر جهان به محبوبیت بالایی رسیده اند و گیفت کارت آنها نیز استفاده های بیشتری دارد.

امروزه کاربران مختلف از سراسر جهان می توانند با خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل، خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer،  خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی، خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل، خرید گیفت کارت استیم از کمپانی VALVE، خرید گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی اپل ، خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت و … از امکانات، خدمات، برنامه ها و داده های مختلف بهره مند شوند. فیسبوک، اسپاتیفای، آمازون، نتفلیکس، ای بی، نینتندو و … از دیگر شرکت هایی هستند که گیفت کارت های مختلفی برای کاربران خود عرضه می کنند.

خرید آنی گیفت کارت ها

امروزه هزاران سایت فروشگاهی وجود دارند که در زمینه عرضه و فروش انواع گیفت کارت، جم بازی و … فعالیت دارند و لازم است که کاربران در انتخاب و خرید گیفت کارت، خرید یوسی پابجی موبایل و جم سایر بازی ها دقت بالایی داشته باشند.

سایت فروشگاهی گیفت کارت با داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از شناخته شده ترین سایت های فروشگاهی فعال در این حوزه بوده و داشتن بیش از 12 سال سابقه از اعتبار بالایی برخوردار است. این سایت با داشتن SSL ایمن، درگاه بانکی مطمئن، داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، تحویل فوری محصول و … قادر است فرآیند خرید گیفت کارت پوگل پلی، خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت پلی استیشن و سایر گیفت کارت ها را برای افراد ساده تر کند.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.