آموزش ساخت سایت با پرتال

برای رونق بخشی کسب و کار اینترنتی باید تمام جوانب را سنجیده و بهترین روش درآمد بیشتر را انتخاب کنید. ساخت سایت یکی از روش های سود بیشتر در تجارت الکترونیک است. وبسایت اگر به صورت حرفه­ای راه اندازی و مدیریت شود، کارگشای شرایط بهتر در بازار کار است. وبسایت یک فضای تحت وب و […]

برای رونق بخشی کسب و کار اینترنتی باید تمام جوانب را سنجیده و بهترین روش درآمد بیشتر را انتخاب کنید. ساخت سایت یکی از روش های سود بیشتر در تجارت الکترونیک است. وبسایت اگر به صورت حرفه­ای راه اندازی و مدیریت شود، کارگشای شرایط بهتر در بازار کار است. وبسایت یک فضای تحت وب و فروشگاه اینترنتی برای معرفی محصولات، خدمات و نوع تجارت شما در بین مخاطبین اختصاصی خواهد بود.

شرکت­های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند. پرتال یک شرکت معتبر؛ مسئولیت طراحی وبسایت شما را از صفر تا صد به عهده گرفته و در تمام مراحل در کنارتان حضور خواهد داشت. ایجاد وبسایت نیاز به یک فضای امن برای راه اندازی دارد، اینکه بتوانید اطلاعات وبسایت خود را به صورت محرمانه در اختیار طراح قرار دهید.

این شرکت فضای امنی را برای محتویات سایت شما حفظ و امکانات اختصاصی برای محصولات اضافه خواهد کرد.

در ادامه به آموزش طراحی سایت با پرتال مطالبی را ارائه می­دهیم. با این اطلاعات می­توانید به صورت رایگان یا با هزینه وبسایتی با امکانات کامل داشته باشید.

روش­های ساخت سایت در پرتال

تا حالا به این فکر کرده­اید که ممکن است یک روز وبسایت­ها هم مثل اینستاگرام، تلگرام در عرض چند دقیقه ایجاد و مدیریت آن بسیار راحت باشد؟ تقریبا به این موضوع نزدیک شده­ و می­توان در چند دقیقه یک وبسایت حرفه­ای ساخت. دیگر خبری از اصطلاحات تخصصی درباره برنامه نویسی و هاست و دامنه خبری نیست. در پرتال می­توانید راهکارهایی حرفه­ای برای طراحی سایت یاد بگیرید:

ـ طراحی وبسایت با وردپرس: وردپرس یک قالب منبع باز (اُپن سورس) است؛ یعنی می­توان به این قالب با جایگاه­های آماده امکاناتی را اضافه یا کم کرد و این یک مزیت خوب برای وردپرس محسوب می­شود. امروزه وردپرس یکی از محبوب­ترین قالب­های مورد علاقه برای طراحان وب به حساب می­آید.

ـ طراحی وبسایت با کد اختصاصی: چه موقع باید سراغ طراحی سایت با کد اختصاصی برویم؟ وقتی که بخواهیم امکانات خاصی را برای وبسایت ایجاد کنید. گاهی اوقات ممکن است که ایده­ی جدیدی برای طراحی سایت داشته و برای همین باید سراغ کدهای پیچیده و برنامه نویس­ها بروید. هزینه این نوع طراحی سایت بسیار بیشتر از روش­های دیگر است.

ـ طراحی سایت با سایت ساز: اگر بتوانید در 5 دقیقه یک سایت بزنید چه می­شود؟ با استفاده از سایت ساز پرتال در چند دقیقه بهترین وبسایت با 50 قالب متنوع خواهید داشت. این نوع از طراحی وبسایت ارزانترین روش برای ایجاد یک وبسایت است. حال اگر یک کسب و کار کوچک دارید و نمی­خواهید هزینه زیادی کنید، پس با استفاده از سایت ساز پرتال یک فروشگاه اینترنتی کم هزینه داشته باشید و محصولات­تان را به افراد مختلف در سراسر جهان معرفی کنید.

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با پرتال

چرا در پرتال سایت بسازم؟

پرتال یک مجموعه طراحی سایت و ارائه دهنده خدمات فروش دیجیتال و توسعه دهندگی وب است. این شرکت با تضمین امنیت وبسایت برای کاربران فضای امن و فروش اینترنتی ایجاد کرده و در تمام 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی مشکلات ایجاد در وبسایت شماست. اگر با پرتال طراحی سایت کنید، این مزایا را دارد:

ـ سرعت بالا برای بارگذاری (لود شدن) صفحات وبسایت

ـ امنیت و حفظ مطالب وبسایت برای کاربر

ـ هزینه مناسب و پشتیبانی 24 ساعته

ـ تست رایگان 7 روزه

ـ تولید محتوای مناسب با محصولات و خدمات وبسایت

ـ مشاوره رایگان برای ارائه خدمات وبسایت

چقدر برای ساخت سایت هزینه کنم؟

ایجاد سایت رنج قیمت بسیار متفاوتی دارد، مثلا ممکن است برای یک سایت فروشگاهی 100 میلیون و برای یک کسب و کار  فروشگاهی کوچک 10 میلیون هزینه نیاز باشد. این تفاوت قیمت به امکانات وبسایت بستگی دارد، مثلا بخواهید گردونه شانس در وبسایت خود داشته باشید و باید هزینه­ای را برای آن در نظر بگیرید. یا اینکه سرویس پیامک برای کاربران خود در نظر گرفته و باید هزینه فعال سازی این پیامک­ها را پرداخت کنید.

آموزش ایجاد فروشگاه اینترنتی با پرتال

چگونه در پرتال سایت بسازم؟

در گذشته اگر می­خواستید خودتان یک وبسایت ایجاد کنید تا هزینه­ها را کاهش دهید، باید اطلاعات کاملی درباره هاست، دامنه و افزونه بدست می­آوردید. البته این مطالب آنقدر تخصصی بود که نمی­توانستید آن را درک کرده و ترجیح­تان این بود که کار را به کاردان بسپارید. امروزه ساخت سایت در کمتر از چند دقیقه ایجاد و حتی طراحی می­شود.

در ادامه پرتال به شما یاد می­دهد که چطور در کمتر از نیم ساعت یک سایت بسازید.

ـ ابتدا برای ثبت نام در سایت پرتال اینجا کلیک کنید و اطلاعات را وارد کرده و ثبت نام کنید (اطلاعاتی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره همراه، ایمیل)

ـ در این مرحله باید هدف خود را از ایجاد سایت بیان کنید. اینکه میخواهید چه سایتی داشته باشید، خدماتی، فروشگاهی یا آموزشی. برای ایجاد یک وبسایت اطلاع از نوع فروشگاه ضروری و در انتخاب دسته بندی­ها دقت کنید، چون هر وبسایتی مختص با همان امکانات ساخته می­شود. مثلا برای یک سایت عطاری باید محصولات با تمام خواص مقابل دید کاربر نمایش داده شود، اما یک سایت خدمات ساختمانی محصولی ندارد و باید امکانات دیگر را ارائه داد.

ـ حال وبسایت شما ایجاد شده و باید آن را مرتب و منظم کنید، محصول قرار دهید، تولید محتوا کنید.

ـ البته این تست 7 روزه رایگان برای وبسایت بوده و باید بعد از 7 روز حال دوره­های عضویت را خریداری کنید.

نکته:

قالب­ یا ویترین فروشگاه­ در پرتال به صورت 50 نوع قالب متنوع و به شکل جذاب، سریع و رایگان وجود دارد. اگر وبسایت سریع بخواهید به طور قطع باید از گیف­ها و یک قالب حرکتی دست بکشید و سایت با قالب ساده­تری داشته باشید.

تعرفه هزینه ساخت وبسایت در پرتال

پرتال، ابزارهای پیشرفت شما را در بازار اینترنتی فراهم کرده و می­توانید خود را در بستر وب به مشتریان خود معرفی کنید. همچنین یک وبسایت حرفه­ای، سریع و امن را برای کسب و کارتان انتخاب کرده­اید.تعرفه طراحی سایت در پرتال کاملا مناسب و به‌صرفه است. یعنی لازم نیست هزینه سنگین طراحی سایت اختصاصی را بپردازید و با این حال تمام امکانات لازم را هم دارید.

همچنین برای مشاده ویدئوهای آموزشی بیشتر برای ساخت وب سایت و فروشگاه اینترنتی می توانید کانال آپارات پرتال را دنبال کنید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.