افزونه دیجیتس را به‌صورت رایگان دانلود کنید!

احتمالاً شما هم با پنل پیامکی و نحوه ارسال انبوه اس ام اس از طریق این پنل‌ها آشنایی دارید. یکی از بخش‌های جذاب در هر پنلی، افزونه‌ها یا پلاگین‌های آن است که افزونه دیجیتس نیز جزء همان افزونه‌های پرکاربرد و مهم است! امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای نوپا برای شروع فعالیت خود از […]

احتمالاً شما هم با پنل پیامکی و نحوه ارسال انبوه اس ام اس از طریق این پنل‌ها آشنایی دارید. یکی از بخش‌های جذاب در هر پنلی، افزونه‌ها یا پلاگین‌های آن است که افزونه دیجیتس نیز جزء همان افزونه‌های پرکاربرد و مهم است!

امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای نوپا برای شروع فعالیت خود از وب سایت و اپلیکیشن استفاده می‌کنند؛ زیرا از این طریق امکان معرفی محصولات و ارائه خدمات به مشتریان راحت‌تر بوده و باعث اطمینان خاطر کاربر می‌شود. جالب است که برخی از پنل‌های پیامکی معتبر نیز قابلیت اتصال به وب سایت و اپلیکیشن را داشته و برای ارسال کد فعالسازی، پیامک رمز عبور، پیامک ثبت سفارش و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. حالاا سوال اینجاست که نقش افزونه‌ها برای بهبود کارایی پنل پیامکی چیست؟ آیا نصب افزونه روی وردپرس برای ارسال پیامک ضروری است؟!

ما در این مطلب می‌خواهیم افزونه دیجیتس را به شما معرفی کرده و کاربردهای آن را با هم مرور کنیم؛ در آخر نیز روش دانلود رایگان آن را به شما آموزش خواهیم داد. پس اگر شما هم به فکر استفاده از افزونه Digits هستید، بهتر است در ادامه مطلب همراه ما باشید.

Digits جذاب‌ترین افزونه پیامکی در وردپرس!

همان‌طور که گفتیم که استفاده از انواع افزونه‌ها در پنل پیامکی امری ضروری است و باعث راحتی کاربر می‌شود؛ دیجیتس نیز دقیقاً به همین دلیل توسعه پیدا کرده است و در پنل‌های پیامکی معتبر به کار می‌رود. این پلاگین مخصوص سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اما برای سایت‌های فروشگاهی نیز می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد!

شما با کمک پلاگین Digits قادر به آسان‌سازی فرایند ورود به سایت شده و دردسرهای کاربر برای به خاطر سپردن رمز‌ عبور را از بین می‌برید. در حقیقت، پیامک رمز یک بار مصرف از طریق دیجیتس ارسال می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از رمزهای عبور نخواهد بود.

در ضمن باید به این نکته هم اشاره کنیم که برخی از پنل‌های پیامک قابلیت استفاده از افزونه دیجیتس را ندارند و یا مشکلاتی برای نصب آن وجود دارد؛ به همین دلیل، اگر می‌خواهید برای تعامل بهتر با مشتری از افزونه‌هایی مانند دیجیتس استفاده کنید، بهتر است به‌دنبال سامانه های پیامکی معتبر باشید. این پنل‌ها با داشتن قابلیت‌های بی‌نظیر می‌توانند بازاریابی پیامکی شما را متحول کرده و ارتباط موثرتری با کاربران ایجاد کنند. در نتیجه میزان بازدهی کسب‌وکار شما نیز به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پلاگین دیجیتس می‌توانید از این مطلب نیز استفاده کنید.

استفاده از افزونه دیجیتس چه کاربردی دارد؟

اکنون که با اهمیت استفاده از پلاگین‌های جذاب مانند Digits آشنا شدیم، بهتر است در مورد کاربرد این افزونه در تبلیغات پیامکی و فروشگاه‌های اینترنتی نیز صحبت کنیم. احتمالاً شما هم دردسرهای زیادی را برای به خاطر سپردن رمزهای عبور تجربه کرده‌اید؛ اما افزونه دیجیتس بسیاری از این مشکلات را حل کرده است و مخاطبان تنها با وارد کردن شماره موبایل خود می‌توانند رمز عبور یک‌بار مصرف را دریافت کرده و وارد سایت شوند. به عبارت دیگر، اصلی‌ترین کاربرد دیجیتس، استفاده در مراحل ثبت نام و ورود کاربران به سایت است. از جمله برخی از کاربردهای این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسان شدن ثبت نام در سایت برای مشتریان
  • امکان ارسال پیامک رمز عبور به‌صورت یک‌بارمصرف
  • قابلیت پشتیبانی از ووکامرس و سایت‌های فروشگاهی
  • عدم نیاز به ایمیل برای ورود و ثبت نام در سایت
  • امکان اضافه کردن کاربر با کمک پنل مدیریت
  • امکان استفاده از وب سرویس خدماتی برای مشتریان

دریافت افزونه دیجیتس از اینترنت

نکته مهم دیگر، قابلیت پشتیبانی Digits از سایت‌های فروشگاهی یا ووکامرس است که در مدیریت این سایت‌ها کاربرد فراوانی دارد. امروزه بسیاری از این فروشگاه‌های معروف برای ارسال پیامک‌، افزونه دیجیتس را انتخاب می‌کنند. زیرا کار کردن در آن بسیار راحت است و با پنل پیامک نیز هماهنگی بالایی دارد.  بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که اگر مالک یک فروشگاه اینترنتی هستید و تبلیغات پیامکی را انجام می‌دهید، با دانلود افزونه دیجیتس و نصب آن روی پنل خود؛ خیال کاربران‌تان را برای ورود به سایت راحت کنید!

افزونه Digits را از کجا تهیه کنیم؟

شاید تصور کنید که یک افزونه با این همه امکانات حتماً قیمت بالایی هم دارد! اما این یک تصور غلط است! زیرا افزونه دیجیتس را بدون پرداخت هیچ مبلغی و به‌صورت رایگان نیز می‌توانید دانلود کنید. به همین منظور ابتدا وارد پنل پیامکی خود شده و از افزونه‌های مختلف را دانلود نمایید.

البته تجربه نشان داده است که برای دانلود افزونه‌ها و پلاگین‌های متنوع بهتر است از پنل‌های پیامکی پیشرفته و مطمئن استفاده کنید. زیرا این پنل‌ها انواع مختلفی از افزونه‌ها را به‌صورت قانونی و تست شده در اختیار شما قرار می‌دهند که دانلود کردن آن‌ها به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است. علاوه‌برآن، پشتیبانی فنی پنل پیامکی باعث حل شدن مشکلات احتمالی هنگام نصب و استفاده از پلاگین خواهد شد. یکی از معروف‌ترین سامانه های ارسال انبوه اس ام اس، سامانه ملی پیامک است که در بخش بعدی با آن آشنا خواهیم شد.

دریافت نسخه رایگان افزونه دیجیتس

ملی پیامک یک سامانه پیامکی معتبر است که قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیری دارد. به همین دلیل برای انجام تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس انبوه می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. علاوه‌بر آن، پنل ملی پیامک قابلیت وب سرویس را دارد که با کمک آن می‌توانید وب سایت فروشگاهی و یا اپلیکیشن خود را به پنل متصل کرده و برای ارسال پیامک به مشتریان از آن استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های ملی پیامک شامل موارد زیر است:

  • امکان ارسال پیامک بر اساس کد پستی، جنسیت، شغل و غیره
  • امکان ارسال پیامک صوتی برای معرفی بهتر محصولات و خدمات
  • امکان تعامل با مشتری از طریق برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی
  • امکان اتصال پنل به وب‌سایت و اپلیکیشن از طریق قابلیت وب سرویس
  • امکان استفاده از آزمایشگاه پلاگین و دانلود رایگان افزونه‌ها

بررسی‌های ما نشان داده است که سامانه ملی پیامک تنها پنل اس ام اس ایرانی است که در سایت رسمی افزونه دیجیتس معرفی شده است. علاوه‌برآن، بانک شماره آن بسیار جامع بوده تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت نیز دارد. بنابراین، اگر شما هم می‌خواهید از افزونه دیجیتس در پنل پیامکی خود استفاده کنید، بهتر است وارد سایت ملی پیامک شده و سوالات خود را از کارشناسان فنی به شماره 02163404 بپرسید، همچنین از کانال آپارات ملی پیامک می توانید جدیدترین ویدیو های آموزشی ملی پیامک را برای استفاده از سامانه پیامکی مشاهده کنید.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.